Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@19:25:19 GMT

تداوم بارش پاییزی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۷۴۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم بارش باران امروز در استان گفت : با فعالیت این سامانه بارشی ، بیشترین میزان بارشها در رامسر و نوشهر به ترتیب 56 و 27 میلی متر ثبت شد.
اسدی با اشاره به اینکه دمای هوای مازندران دیرزو تغییر چندانی نداشت افزود : حداکثر دمای هوای استان امروز نسبت به چند روز گذشته 2 تا 3 درجه کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سامانه بارشی عصر امروز به تدریج از مازندران خارج می شود افزود : آسمان استان فردا نیمه ابری و در برخی مناطق ابری پیش بینی می شود.
به گفته اسدی آسمان مازندران روزهای پایانی هفته صاف تا نیمه ابری است .
دمای هوای ساری هم اکنون 16 درجه سانتی گراد است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بارش باران مازندران کاهش دما رامسر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه در بیشتر استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.

صادق ضیاییان افزود: هفته آینده سامانه بارشی در کشور فعالیت می‌کند که موجب بارش‌های بهاری در تمام استان‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که این بارش‌ها، شدت بارندگی هفته جاری را نداشته باشد البته ممکن است به‌صورت نقطه‌ای شدید باشد، چون بارش‌های بهاری، رگباری هستند و بیشتر در ساعات بعداز ظهر می‌بارند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز‌های بارش باران طی دو هفته آینده در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های بهاری، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند، تاکید کرد: بارش‌ها سهم بهار است و نمی‌تواند کم‌بارشی زمستان را جبران نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • هوای صاف تا نیمه ابری در مازندران
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران