Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی کشور برای امروز در ۷ استان کشورمان، رشد ابر، رگبار و رعدو برق و احتمال سیلابی شدن موقتی مسیلها و رودخانه‌ها پیش‌بینی کرد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ اجتماعی سفر نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز سه‌شنبه 24 مهر ماه، رشد ابر، رگبار و رعدو برق و احتمال سیلابی شدن موقتی  مسیلها و  رودخانه‌ها  در دامنه‌های  زاگرس  جنوبی و مرکزی در استانهای زیر پیش‌بینی می‌شود:

در شمال و غرب هرمزگان، جنوب فارس، جنوب  کرمان، شرق بوشهر، جنوب اصفهان، غرب کرمانشاه، غرب کردستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود‌.

Rsaadati/Psaadati/S2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند


محسن حیدری  گفت: همچنین از نیکشهر ۳۶.۷، توتان از توابع نیکشهر ۵۲، زاهدان ۵.۶، سراوان ۱۲، دلگان ۳۹ میلی متر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری افزود: تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نمی باشد.
وی توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطقی از جنوب شرق کشور
  • ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان