Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@11:49:15 GMT

طرح پایش بازار در بخش زرآباد کنارک برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۸۰۵

طرح پایش بازار در بخش زرآباد کنارک برگزار می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک گفت: طرح نظارتی ویژه پایش بازار در بخش زرآباد کنارک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حمید رضا شایان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک در جلسه اصناف بخش زرآباد بیان داشت: تاکنون 25 پرونده در خصوص گرانفروشی در سطح بخش زرآباد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: موفقیت در برخورد با تخلفات صنفی و پایش هرچه بهتر بازار در گرو همکاری و تماس همشهریان با سامانه های 124 است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عدم صدور فاکتور خرید و سایر تخلفات را از طریق تماس با تلفن 124 به ستاد خبری گزارش کرده تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد اوقات فراغت اربعین بیرجند وزیر علوم تحقیقات و فناوری خراسان جنوبي ارزانی کانون های فرهنگی هنری مساجد صدور فاکتور تخلفات صنفی طرح پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین