Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@13:11:51 GMT

دستیار کی‌روش باید اخراج شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۸۷۵

به گزارش پارس نیوز، بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سایپا گفت: بازی سختی استقلال خواهد داشت و این تیم باید در ۱۵ روز دو بار با سایپا بازی کند. سایپا یک تیم با انگیزه است که از مربی با تجربه ای سود می برد و اعتقاد دایی به جوانان همیشه برای او مثبت بوده است. آنها بازیکنان خوبی دارند که می توانند از اشتباهات مدافعان استفاده کرده و بازی را به سود خود به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص استقلال هم گفت: آبی پوشان به جهت دو پیروزی برابر نفت از روحیه خوبی برخوردارند. آنها شش بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملی در تمرینات در اختیار نداشتند که این تا حدودی به ضرر استقلال است. زیرا دست شفر برای کارهای تاکتیکی بسته بوده اما اگر این بازیکنان مقابل بولیوی به میدان بروند، با آمادگی کامل مقابل سایپا ظاهر خواهند شد و این می تواند به نفع استقلال باشد.

وی در پاسخ به این سوال که ۲۰ روز تعطیلی لیگ به خاطر یک دیدار خیلی زیاد نیست، گفت: آنقدر راجع به این موضوع صحبت کردیم که خسته شده ایم. در این ۶-۷ سالی که کی روش در ایران حضور داشته همیشه همین اتفاقات افتاده است. اما امیدوارم کی روش بتواند در جام ملت های آسیا  با ایران قهرمان شود. زیرا این جام سخت تر از جام جهانی است چون مردم در جام جهانی از تیم ملی انتظار نداشتند برابر قهرمان اروپا، آمریکا و یا آفریقا نتیجه قابل قبولی کسب کنند اما حالا مردم انتظار دارند که تیم ملی برابر کره، ژاپن و دیگر تیم های آسیایی به پیروزی دست پیدا کند.

بهتاش فریبا با انتقاد از توهین دستیار شفر به حمید استیلی گفت: اگر جای رئیس فدراسیون بودم، همین امروز قرارداد میک مک درموت را فسخ و او را راهی کشورش می کردم تا اینچنین به خود اجازه ندهد به کسانی که برای فوتبال ما زحمت کشیده اند، توهین کند. استیلی گل قرن را زده، در یک تیم پرطرفدار حضور داشته و از لحاظ اخلاقی یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده و من نمی دانم درموت چطور می تواند به استیلی توهین کند. باز هم می گویم انتظار ما از فدراسیون فوتبال این است که درموت را هرچه زودتر اخراج کند.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که قرار  بوده جلسه ای با شفر داشته باشند اما سرمربی استقلال در این نشست حاضر نشده است، تاکید کرد: چه کسی این موضوع را گفته است؟ اصلاً روز یکشنبه قرار جلسه نداشتم که شفر بخواهد موبایلش را خاموش و در جلسه حضور پیدا نکند. با صحبت هایی که ما با سرپرست باشگاه استقلال انجام داده ایم به احتمال زیاد چهارشنبه یا پنجشنبه جلسه خود را با شفر برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال هم گفت: روز اول قرار شد آقای مظلومی سخنگوی کمیته فنی باشد بنابراین هر سوالی در این مورد دارید باید از پرویز مظلومی بپرسید زیرا او سخنگو است و پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل کمیته فنی ما دو جلسه برگزار کردیم. یک بار برای معارفه بود و یک بار هم یک جلسه فنی داشتیم و انشاالله در پایان هفته هم جلسه ای با شفر در خصوص مسائل فنی برگزار خواهیم کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی استقلال سایپا نفت تیم ملی بولیوی ایران جام جهانی ژاپن رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال مجتبی جباری معارفه پارس اخراج دستیار کی روش پارس نیوز بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس

جواد نکونام روز گذشته میزبان هواداران استقلال در تمرین آبی‌ها بود.

طرفداری | هواداران استقلال برای حمایت از تیم محبوب خود در کمپ ناصرخان حجازی‌ سنگ تمام گذاشتند.

پس از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال، جواد نکونام تشخیص داد تمرین روز جمعه استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود.

هواداران استقلال برای سرمربی محبوب خود سنگ تمام گذاشتند و شاهد حضور پرشور‌ آن‌ها در کمپ حجازی بودیم.

جواد نکونام اولین پست اینستاگرامی خود پس از اخراج علی  خطیر را به هواداران استقلال اختصاص داد و بابت حمایت در طول فصل از آن‌ها تشکر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد