Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@08:11:06 GMT

واکنش جمشید مشایخی به شایعه درگذشت خود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۸۹۵

واکنش جمشید مشایخی به شایعه درگذشت خود

‍‍‍‍‍‍

ساعاتی پیش خبری مبنی بر درگذشت جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت کشورمان در فضای مجازی منتشر شد که جمشید مشایخی با انتشار ویدئویی به شایعه درگذشتش واکنش نشان داد مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه فردا ۳۰ فروردین‌ماه روز بناها و محوطه‌های تاریخی جهانی نام‌گذاری شده است، اظهارداشت: هدف از نام‌گذاری و گرامی داشت این روز، تشویق افراد و جوامع محلی به آگاهی افزایی درباره اهمیت میراث فرهنگی در زندگی، هویت و اجتماع آن‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برنامه‌های بزرگداشت این روز جهانی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فارس فردا در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این برنامه نشست بین‌المللی تخصصی، قدردانی از پیشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه هانی تخت جمشید برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: محور اصلی نشست‌های تخصصی این برنامه شامل آمادگی، واکنش و بازیابی بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بلایا و حوادث به‌ویژه بحران فرونشست در محوطه‌های باستانی استان است.

ثابت اقلیدی در رابطه با سند مالکیت تخت جمشید گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان و با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک این استان، سند مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به نام میراث فرهنگی صادر شده است.

وی ادامه داد: فردا هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی نیز پنل تخصصی تزئینات آجری در بناهای تاریخی شیراز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار می‌شود.

ثابت اقلیدی بابیان اینکه پنل تخصصی با همکاری انجمن صنفی مرمتگران آثار تاریخی استان فارس برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه اساتید حوزه مرمت در قالب سخنرانی به مباحث تخصصی حوزه میراث فرهنگی شامل اصطلاحات و شناخت انواع تزئینات آجری، نحوه اجرای تزئینات آجری، دانش بومی در علم مدرن، کوره‌های آجرپزی در شیراز و اساتید سنتی آجرتراش ابزارها و نحوه انتقال هنر آجرکاری می‌پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز گردهمایی ۳۰۰ نفر همیاران دانش‌آموزی میراث فرهنگی استان با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان در مجموعه فرهنگی و تاریخی ارگ کریم‌خانی برگزار می‌شود.

وی به اجرای تورهای تخصصی بازدید از اماکن و بناهای تاریخی سراسر استان اشاره و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شنبه هفته آینده نیز با همکاری انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس هم نقشه قدیمی بافت تاریخی شیراز رونمایی می‌شود.

کد خبر 6081056 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • (ویدئو) واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش!
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو