Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان زیادی را سراغ داریم که بدون آرایش از منزل بیرون نمی‌روند، بانوانی هم هستند که زیبایی خدادادی خود را دست‌کم نمی‌گیرند و زیاد اهل آرایش نیستند. در این بین داستان سلبریتی‌ها فرق می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،بانوان زیادی را سراغ داریم که بدون آرایش از منزل بیرون نمی‌روند، بانوانی هم هستند که زیبایی خدادادی خود را دست‌کم نمی‌گیرند و زیاد اهل آرایش نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین داستان سلبریتی‌ها فرق می‌کند.

به گزارش برترین ها - ترجمه از محمد کاملان؛ از آنجایی که آن‌ها بیشتر لحظه‌های زندگی خود را جلوی نگاه ‌تیزبین دوربین‌ سپری می‌کنند اهمیت بیشتری به آرایش می‌دهند و در اغلب مواقع آن‌ها را با هفت قلم آرایش می‌بینیم. به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به سلبریتی‌هایی داشته باشیم که چهره‌ آن‌ها با آرایش و بدون آرایش از زمین تا آسمان فرق می‌کند و عمرا بتوانید آن‌ها را بدون آرایش بشناسید.

 

1. کندال جنر

اگر از طرفداران کندال جنر باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این سلبریتی پرطرفدار زیاد اهل آرایش غلیظ نیست اما باز هم در بیشتر مواقع لایه‌ای ملایم از آرایش را روی چهره زیبای کندال شاهد هستیم.

کندال از به نمایش گذاشتن چهره بدون آرایش خود در شبکه‌های اجتماعی ابایی ندارد و در یکی از عکس‌های سلفی بدون آرایشی که کندال منتشر کرده شاهد کک‌ و مک‌های زیادی روی چهره کندال هستیم.

کندال مالک خط تولید چندین برند لوازم آرایش است و در نتیجه کاملاً طبیعی است که برای تبلیغ این محصولات هم که شده شاهد چهره آرایش شده کندال باشیم اما کندال برای تنوع هم که شده هر از گاهی عکسی بدون آرایش را از چهره‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

2. بلا حدید

بلا همانند خواهرش جی‌جی علاقه زیادی به مدلینگ دارد و حضور وی در صنعت پوشاک و لباس باعث شده تا در بیشتر مواقع بلای دوست‌داشتنی را با آرایش ببینیم. اما مدتی پیش، زمانی که بلا حدید برای گذراندن تعطیلات به یونان سفر کرده بود عکسی بدون آرایش را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد.

در این عکس بلا را مشاهده می‌کردیم که بدون آرایش پوست صورتش به میزان کمی آفتاب‌سوخته شده بود. از طرف دیگر بلا حدید سیگار می‌کشید و همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید دود سیگار پوست صورت را خسته و افتاده نشان می‌دهد.

خوشبختانه بلا عکسی از خودش منتشر کرد و با انتشار این عکس خبر از ترک سیگار داد. انصافاً باید گفت ترک سیگار با پوست بلا حدید ساخته بود و چهره‌ای شاداب و درخشان را از بلا حدید شاهد بودیم.

3. اشلی گراهام

این سلبریتی خوش‌آوازه اهمیت چندانی به آرایش نمی‌دهد و گاه و بیگاه شاهد انتشار تصاویر اشلی گراهام در شبکه‌های اجتماعی و حتی مجله‌های معتبر هستیم که چهره زیبای اشلی را بدون آرایش نشان می‌دهد.

گراهام اعتماد‌ به نفس خوبی در خصوص چهره و اندامش دارد و همیشه طرفداران دو آتشه خود در اینستاگرام را تشویق می‌کند تا زیبایی خدادادی خود را باور کرده و به آن افتخار کنند.

اشلی گراهام حتی به استفاده از فتوشاپ برای ویرایش و دستکاری عکس‌های خود اعتقادی ندارد و دوست دارد همه چیز طبیعی و معمولی به نظر برسد.

گراهام در همین زمینه به نیویورک‌تایمز گفته است تنها چیزی که ترجیح می‌دهد در عکس‌‌‌ها فتوشاپ شود جوش‌ها و آسیب‌های پوستی است و تمایل دارد بقیه موارد به‌صورت کاملاً طبیعی در عکس‌های وی جلوه کنند.

4. جردن دان

این بانوی جوان سلبریتی که به تازگی و در سن ۱۸ سالگی مادر شده است چیزی بیشتر از ۱۰ سال در صنعت مدلینگ حضور دارد و در سال ۲۰۱۴ توانست لقب اولین مدل سیاه‌پوست پردرآمد را از آن خود کند.

جردن دان از آن دسته سلبریتی‌های بسیار پرکار و سخت‌کوش است و حتی زمانی که شش ماهه باردار بود باز هم جردن را روی صحنه‌های مدل شاهد بودیم. پس از زایمان نیز در عرض کمتر از یک سال دوباره روی صحنه مد ظاهر شد.

جردن از آنجایی که در صنعت مدلینگ فعالیت دارد با آرایش غریبه نیست و بیشتر تصاویری که از او شاهد هستیم چهره‌اش پشت پرده‌ای از آرایش مخفی شده است اما مدتی پیش تصویری بدون آرایش را از خود منتشر کرد تا به هواداران ثابت کند بدون آرایش هم زیبا و دوست‌داشتنی است.

 

5. ایرینا شایک

این ستاره دنیای مدلینگ و بانوی زیباروی ویکتوریا سکرت با آرایش میانه خوبی ندارد و بدون اینکه چهره‌اش را غرق در آرایش کند جلوی دوربین ظاهر می‌شود.

ایرینا شایک در حین خرید و گشت‌و‌گذار با دوستان بدون اینکه آرایش کند از منزل بیرون می‌رود و از آنجایی که برای حضور در دنیای مدلینگ باید دائماً آرایش داشته باشد از هر فرصتی استفاده می‌کند تا بدون آرایش از خانه بیرون بیاید و اجازه دهد چهره‌اش هوا بخورد.

 

ایرینا مدعی است همیشه صبح‌ها صورت خود را با یک قالب یخ ماساژ میدهد تا زیبایی نهفته چهره‌اش پدیدار شود. ایرینا تا جایی که می‌تواند در معرض نور مستقیم خورشید قرار نمی‌گیرد و از استفاده کرم‌های ضدآفتاب غافل نمیشود.

 

این موارد باعث شده است ایرینا شایک در عکس‌های بدون آرایش نیز چهره‌ای جذاب و متفاوت داشته باشد.

6. آدریانا لیما

این سوپرمدل زیبای برزیلی تنها پس از دو ماه از دومین زایمان خود با ظاهری جذاب در صحنه مد حضور پیدا کرد، وی برای اینکه تناسب اندام خود پس از زایمان را بدست بیاورد تمرین‌های سخت و طاقت‌ فرسایی انجام داد و با انتشار این عکس‌ها در اینستاگرام خود به هوادارانش ثابت کرد که شهرت و موفقیت ارزان به دست نمی‌آید.

آدریانا عکس‌‌های زیادی بدون آرایش منتشر نمی‌کند اما برای اینکه به طرفداران ثابت کند مدلینگ کار راحتی نیست عکسی بدون آرایش در اینستاگرام منتشر کرد.

آدریانا لیما در قسمت توضیحات این عکس نوشت در حالی که سرمای سختی خورده بود از صبح بیشتر از ۱۰ ساعت کار کرده و با سردرد و بیماری به کارش ادامه داده است.

در این عکس آدریانا بدون آرایش دیده می‌شود که با آدریانا لیما، مدل معروف از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

7. امیلی راتایکوفسکی

انصافاً باید گفت آرایش برای این هنرپیشه و مدل خوش‌سیمای هالیوودی معنایی ندارد و راتایکوفسکی به اندازه‌ای زیباست که بدون آرایش نیز جای خود را در دل هواداران باز می‌کند. امیلی برای اثبات زیبایی خدادای‌اش گاه و بیگاه عکس‌‌هایی بدون آرایش در اینستاگرام منتشر می‌کند.

وی در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز اشاره کرده است که پوست بسیار سالمی دارد و خبری از جوش‌ و لکه‌های پوستی در صورت راتایکوفسکی نیست، در نتیجه به راحتی می‌تواند چهره‌اش را بدون هیچ آرایشی نشان دهد.

این امر باعث شده است امیلی بیشتر آرایش‌های ملایم و معمولی را ترجیح دهد و در زندگی معمولی کمتر او را با آرایش‌ غلیظ مشاهده می‌کنیم.

8. کریسی تیگن

این مدل ۳۲ ساله جذاب و سرشناس چیزی برای مخفی کردن از هواداران ندارد و عکس‌های مختلفی را از کریسی تیگن شاهد هستیم که در آن‌ها خبری از آرایش نیست. کریسی تیگن، مدل، نویسنده کتاب و مادر موفقی است که توانسته است دل موسیقیدان بزرگی مانند جان لجند را به دست بیاورد.

جالب است بدانید عکس‌های بدون آرایش کریسی حتی از عکس‌های آرایش‌کرده او هم طرفدار بیشتری دارد و عکس‌های بدون آرایش او در توییتر هزاران بار از جانب طرفداران دوباره بازنشر می‌شود.

کریسی در اینستاگرام عکسی بدون آرایش منتشر کرد و پایین عکس نوشت هیچ نیازی به فیلتر و دستکاری‌های رایج برای عکس‌های خود نمی‌بیند. بدون شک این امر از اعتماد به‌نفس بالای کریسی تیگن به زیبایی خدادای‌اش حکایت دارد.

9. کارا دلوین

این مدل و بازیگر سرشناس انگلیسی زیبایی نهفته‌ای دارد و بدون اینکه نگران آرایش خود باشد در شرایط مختلف جلوی دوربین پاپاراتزی‌ها و طرفداران حضور پیدا می‌کند. کارا دلوین بیشتر زیبایی خود را مدیون ترکیب‌بندی بی‌عیب و نقض ابروانش است و به لطف ابروهای خود قادر است هر آرایشی را انجام دهد اما بسیار مواقع ترجیح می‌دهد بدون آرایش ظاهر شود.

این موارد باعث شده تا عکس‌های زیادی از کارا دلوین را بدون آرایش شاهد باشیم که در بین این عکس‌ها، تصویر بدون آرایش دلوین در حین بازدید از موزه لوور بیشتر به چشم می‌خورد. با این حساب انتظار می‌رود در آینده شاهد عکس‌های بیشتری از کارای دوست‌داشتنی بدون آرایش باشیم.

10. بار رافائلی

این سوپر مدل ۳۳ ساله از جانب مجله فوربز به‌عنوان یکی از پردرآمدترین مدل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷ شناخته شده است و به همان‌ترتیب که از یک مدل حرفه‌ای و جذاب انتظار می‌رود، رافائلی با آرایش غریبه نیست و در بیشتر موارد پرده‌ای از آرایش را روی صورت نازنین بار رافائلی شاهد هستیم.

گفته می‌شود رافائلی حتی زمانی که در منزل و کنار فرزندانش حضور دارد نیز آرایش می‌کند و همین امر باعث شده عکس‌های زیادی از رافائلی بدون آرایش را شاهد نباشیم.

ناگفته نماند در چند عکسی که رافائلی بدون آرایش در آن‌ها دیده می‌شود می‌توان گفت این بانوی زیبای دنیای مد و پوشاک حتی بدون آرایش نیز چهره‌ای بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دارد.

برچسب هاآرایشسلبریتی‌طرفداران

منبع: شریان

کلیدواژه: آرایش سلبریتی طرفداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع بی‌خوابی و ۴ روش برای درمان آنها را بشناسید

بی‌خوابی یک اختلال خواب رایج است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد. اختلالات خواب را می‌توان به عواملی مانند استرس، شرایط پزشکی زمینه‌ای، مصرف دارو و انتخاب سبک زندگی نسبت داد.

بی‌خوابی یک اختلال خواب گسترده است که اشکال و علل مختلفی دارد است. استرس، شرایط پزشکی و سبک زندگی همگی می‌توانند در بروز اختلال در الگوی خواب ما نقش داشته باشند. شناسایی علل زمینه‌ای و مصرف برخی داروها تحت نظر پزشک می‌تواند در رفع و درمان بی‌خوابی مؤثر باشد.

در این مطلب به بررسی انواع بی‌خوابی، علل زمینه‌ای و روش‌های مؤثر برای برطرف کردن آن می‌پردازیم:

انواع بی‌خوابی

بی‌خوابی برای همه افراد کاملاً یکسان نیست و در اشکال گوناگونی ظاهر می‌شود:

بی‌خوابی حاد: این نوع بی‌خوابی اغلب کوتاه‌مدت است و در پی رویدادهای استرس‌زا مانند امتحانات، فشار کاری یا بحران‌های شخصی رخ می‌دهد. زمانی که وضعیت محرک حل شود و اوضاع سامان پیدا کند، این بی‌خوابی معمولاً به خودی خود برطرف می‌شود.

بی‌خوابی مزمن: بی‌خوابی مزمن حداقل سه شب در هفته به مدت سه ماه یا بیشتر ادامه می یابد. این حالت می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله شرایط پزشکی زمینه‌ای، مصرف برخی داروها یا سبک زندگی باشد.

ناتوانی در به خواب رفتن: همانطور که از نامش پیداست، به معنای دشواری در به خواب رفتن است. مشکل در خوابیدن ممکن است در نتیجه مصرف کافئین، اختلال در سلامت روان یا سایر محرک‌های رایج بی‌خوابی رخ دهد.

ناتوانی در تکمیل مدت خواب: این نوع بیخوابی به مشکل باقی ماندن در خواب یا بیدار شدن خیلی زود اشاره دارد. در این حالت می‌توانید به خواب بروید، اما خواب ماندن در طول شب برای شما دشوار است و ممکن است چندین بار از خواب بیدار ‌شوید.

علل بی‌خوابی

۱. استرس و اضطراب

یکی از شایع‌ترین علل بی‌خوابی، استرس و اضطراب است. وقتی ذهن درگیر افکار نگران‌کننده می‌شود، آرامش ذهنی و به خواب رفتن می‌تواند چالش برانگیز باشد. از نظر علمی، سطوح بالای هورمون‌های استرس مانند کورتیزول می‌تواند چرخه خواب را مختل کند.

 

۲. شرایط پزشکی

برخی از شرایط پزشکی مانند درد مزمن، آسم و اختلالات گوارشی می‌توانند خواب را دشوار کنند. این شرایط اغلب منجر به ناراحتی در به خواب رفتن می‌شوند و فرد را در طول شب بیدار نگه می‌دارند.

۳. مصرف برخی داروها

برخی از داروها، از جمله داروهای ضد افسردگی خاص، داروهای ضد فشار خون و کورتیکواستروئیدها، می‌توانند عوارض جانبی داشته باشند که خواب را مختل می‌کند. اگر از این داروها مصرف می‌کنید، مهم است که در خصوص اختلالات احتمالی خواب با پزشک خود صحبت کنید.

 

۴. سبک زندگی

انتخاب‌های ناسالم سبک زندگی، مانند مصرف بیش از حد کافئین یا الکل، برنامه خواب نامنظم و کمبود فعالیت بدنی می‌توانند منجر به بی‌خوابی شوند و چرخه طبیعی خواب و بیداری بدن را مختل کنند.

درمان بی‌خوابی

۱. رعایت بهداشت خواب

بهبود بهداشت خواب می‌تواند به طور قابل توجهی بر توانایی شما برای خوب خوابیدن تأثیر بگذارد. این بهداشت شامل ایجاد یک برنامه خواب منظم، ایجاد یک محیط راحت برای خواب و اجتناب از فعالیت‌های محرک قبل از خواب است.

 

۲. درمان شناختی رفتاری (CBT)

CBT یک رویکرد درمانی ساختاریافته است که در درمان بی‌خوابی بسیار مؤثر شناخته می‌شود. این روش به افراد کمک می‌کند تا الگوهای فکری و رفتارهای منفی‌ای که منجر به بی‌خوابی می‌شوند را شناسایی کند و تغییر دهند.

۳. دارو درمانی

در برخی موارد، پزشک متخصص ممکن است داروهایی را برای کمک به مدیریت بی‌خوابی تجویز کند. البته استفاده از دارو باید به عنوان یک راه حل کوتاه‌مدت استفاده شود.

۴. تکنیک‌های آرامش‌بخش

تمرین تکنیک‌های تمدد اعصاب مانند تنفس عمیق، مدیتیشن یا آرام‌سازی عضلانی می‌تواند ذهن و بدن را آرام کند و شرایط را برای یک خواب راحت فراهم سازد.

دیگر خبرها

  • مهمترین درد‌های گردنی را بشناسید
  • قیام الهی سلبریتی‌ها! + فیلم
  • انواع بی‌خوابی و ۴ روش برای درمان آنها را بشناسید
  • اولین پیام بهاری تلویزیون: صداوسیما شکست خود را پذیرفت
  • اولین پیام بهاری سال 1403: صداوسیما شکست خود را پذیرفت ؛ مبارکه ...
  • اظهارنظر جنجالی نماینده جدید قم در صداوسیما؛ عامل جدید تورم را بشناسید | فیلم
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • میراث جهانی یونسکو در اصفهان را بشناسید
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • اینفوگرافیک/ ۸ ماده غذایی تقویت کننده مو را بشناسید