Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@10:15:42 GMT

جزئیات دیدار وزرای نفت ایران و روسیه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۹۲۱

خبرگزاری تاس روسیه از دیدار وزیر انرژی این کشور با وزیر نفت ایران و رایزنی درباره افزایش یک میلیون بشکه‌ای تولید نفت خبر داد. ناطقان: به نقل از تاس، الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه با بیژن زنگنه وزیر نفت ایران در روز دوشنبه دیدار و در زمینه احیای تولید بیشتر در قالب اوپک و چارچوب توافق دوجانبه بحث و رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس این گزارش، موضوع این دیدار به طور ویژه افزایش تقاضا برای منابع انرژی در جهان و همچنین جلوگیری از ملتهب شدن بیش از اندازه بازار نفت بود. 
نوواک در این دیدار گفته؛ ما امیدواریم با افزایش تولید یک میلیون بشکه‌ای از طریق تلاشهای مشترک، مسئولیت جهانی خود را نشان دهیم. کشورها باید از ایجاد ثبات و قوانین قابل پیش بینی در بازی نفتی در بازار جهانی حمایت کنند. 
براساس این گزارش، وزرای ایران و روسیه درباره همکاریهای دوجانبه در بخش سوخت و انرژی نیز رایزنی کرده اند. 
طی روزهای گذشته قیمت نفت در پی تنش میان آمریکا و عربستان بر سرنوشت جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی افزایش یافته است. پیش از آن نیز به دلیل تشدید تحریمهای آمریکا علیه ایران قیمت جهانی نفت به مرز 80 دلار در هر بشکه رسیده بود. 
منبع: فارس برچسب ها: زنگنه ، وزیر نفت ایران ، پوتین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زنگنه وزیر نفت ایران پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی از افزایش تولید رادیوداروها در این سازمان خبر داد و گفت: رادیوداروها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده، امروزه پاسخگوی کل نیاز کشور است.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073475 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • دیدار وزرای امور خارجه ترکیه و مصر
  • واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت