Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار و مربی هیئت نابینایان اصفهان به مسابقات پاراآسیایی، گفت: هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان در امتیاز و کسب مقام، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اصغر فیاض در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات آسیایی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به اینکه در این مسابقات ۹ ورزشکار کم‌بینا و نابینا، در رشته‌های دومیدانی، شطرنج و گلبال داشتیم، گفت: چهار مربی و سرمربی تیم ملی که همراه بچه ها در این مسابقات بودند که مجموعا ۱۳ نفر از هیات استان اعزام به این مسابقات اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان بابیان اینکه از مجموع ۱۳۵ مدال کسب شده در این مسابقات، حاصل تلاش های تیم فدراسیون نابینایا ۴۸ مدال رنگارنگ بود، افزود: ۱۵ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۹ مدال برنز حاصل تلاش های ورزشکاران کم‌بینا و نابینا در مسابقات پارآسیایی جاکارتا بود که از این تعداد ۹ مدال حاصل دست آوردهای بچه‌های اصفهان بود.

وی ادامه داد: هفت شهرستان فعال در هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان داریم که ۴۵۰ ورزشکار کم‌بینا و نابینا مشغول ورزش هستند و حدود نصف این افراد به صورت حرفه ای و نصف دیگر به صورت نیمه حرفه ای فعالیت می‌کنند.

فیاض بابیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر هر سال در مسابقات کشوری و برون مرزی شرکت می‌کنند حائز مقام‌های اول، دوم و سوم می شوند، خاطرنشان کرد: استان اصفهان در دو سال پیاپی مقام دوم کشوری را در سطح فدراسیون می آورد اما به دلیل کم کرفتن، نتوانستیم مقام اول را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان در امتیاز و کسب مقام، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش صاحب نیوز، در بر بخش انفرادی، علیرضا مختاری (دوومیدانی- پرتاب وزنه)، امید کریمی (شطرنج نابینایان و کم‌بینایان)، مهدی علیزاده (دوومیدانی- پرتاب نیزه) و در بخش تیمی، محمدرضا سبحانی‌نیا (والیبال نشسته)، محمد سرنجی (گلبال) مدال طلا را کسب کرده اند.

در بخش انفرادی، هاجر صفرزاده (دو ۲۰۰ متر)، داوودعلی قاسمی (دو ۱۰۰ متر)، هاجر صفرزاده (دو ۴۰۰ متر)، فائزه کرمانی (پرتاب نیزه) و در بخش تیمی، امید کریمی (شطرنج نابینایان و کم‌بینایان)، هادی نوری (تیراندازی میکس کامپوند)، زینب ملکی و معصومه شجراتی (والیبال نشسته) مدال نقره را کسب کردند.

در بخش انفرادی، داوودعلی قاسمی (دو ۲۰۰ متر)، مهدی علیزاده (پرتاب وزنه)، علیرضا مختاری (پرتاب دیسک)، آرین لطفی (پرتاب دیسک)، داوودعلی قاسمی (دو ۴۰۰ متر)، هاجر صفرزاده (دو ۱۰۰ متر) و در بخش تیمی مهدی رومی‌فرد (شطرنج) و طیبه استکی (گلبال) مدال برنز را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار رسول سنایی‌راد ادامه داد: در عرصه‌های دیگر توانمندی‌هایی داریم که زمان رونمایی از آن‌ها فرانرسیده اما اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم؛ چون آمادۀ استفاده است.

کد خبر 845288 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است