Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:50:02 GMT

1150 هکتار فضای سبز در پردیس ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۰۳۵

1150 هکتار فضای سبز در پردیس ایجاد می شود

تهران-ایرنا- شهردار پردیس با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در حوزه فضای سبز گفت:بر اساس طرح تفصیلی این شهرستان باید در 11 فاز بیش از یک هزار و 150 هکتار فضای سبز ایجاد شود.

کوروش گلریز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:
ازابتدای تاسیس این شهر تا نیمه دوم سال جاری حدود 207 هکتار فضای سبز دراین شهر ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عملکرد شهرداری پردیس در نیمه نخست امسال افزود: در 6 ماه اول سال 97 بیش از 5 هکتار فضای سبز در بوستان نورالشهدا، حاشیه آزادراه تهران - پردیس و ادامه پروژه کمربند سبز جنوبی، جنگل کاری خرمدشت و جنگل کاری فاز یک اجرایی شده و بیش از 60 هزار مترمربع در مناطق یاد شده با سیستم تحت فشار (قطره ای و بارانی ) آبیاری می شوند.
شهردار پردیس با اشاره به ساخت فضای اداری مناسب عنوان کرد: در راستای اجرای طرح‌های مسکن مهر و واگذاری تدریجی آنها این شهر با جمعیت قابل‌توجهی در آینده نزدیک مواجه می‌شود، مدیریت شهری نسبت به پیش‌بینی فضای اداری مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان اقدامات خود را آغاز کرده است.
وی افزود: پروژه ساختمان خدمات شهری شهرداری پردیس با اعتباری نزدیک به 15 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت پنج هزار و 285 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا است.
شهرستان پردیس از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است.
تهرام/9441 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهردار پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی

استاندار فارس گفت: در جلسه ساماندهی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) مقرر شد ۴۰ خانه اطراف حرم احمد بن موسی(ع) خریداری شود و به عنوان فضای فرهنگی از آن ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _ شنبه بیست و پنجم فروردین_ در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: این موضوع را شاهد هستیم که هم افزایی جدی در وضعیت فرهنگی کشور وجود ندارد و با توجه به درد و دل‌هایی که مسئولین دارند، مشخص نیست چه کسی قرار است این موضوع را در کشور حل کند.

وی افزود: این هم افزایی وقتی در سطح کشوری وجود ندارد قطعاً بازتاب آن در استان‌ها نیز نمایان نخواهد بود.

استاندار فارس تاکید کرد: نقش دستگاه‌های فرهنگی در حوزه تولیدات محتوایی و ایده‌ها با موضوع جهش تولید و مشارکت مردم اعلام شود.

ایمانیه اضافه کرد: در جلسه ساماندهی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) مقرر شد ۴۰ خانه اطراف حرم احمد بن موسی (ع) خریداری شود و به عنوان فضای فرهنگی از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود طلاب حوزه‌های علمیه خود و خانواده‌های آنان حضور جدی تر در فضای عمومی جامعه داشته باشند.

استاندار فارس تصریح کرد: همچنان پیشنهاد من برای موضوع کشف حجاب، محروم کردن افراد بی حجاب از خدمات اجتماعی است و این موضوع بهتر از بازداشت افراد است.

ایمانیه اظهار کرد: تدوین سامانه رصد فعالیت سازمان‌ها در حوزه عفاف و حجاب در دستور کار است و به صورت ماهانه فعالیت سازمان‌ها در این حوزه رصد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دیدار و گفت و گو با وزیر نفت افزود: در این گفت و گو مقرر شد ۲۵۰ میلیارد تومان به ساماندهی قبرستان دارالسلام و ۲۵۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) تخصیص یابد.

برخورد قاطع با فرد منتشر کننده محتوای کذب در فضای مجازی

استاندار فارس در پایان سخنان خود در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: به علت توهینی که این فرد در فضای مجازی به مرجعیت داشته است از رئیس کل دادگستری درخواست دارم تا به جد با این فرد برخورد شود تا دیگر هیچ فردی حق سو استفاده از این موضوعات را نداشته باشد.

به گزارش ایمنا، طی چند روز گذشته مطلبی با عنوان کوه خواری در اراضی بابا کوهی شیراز در فضای مجازی مطرح شد و پس از آن ناصر شمس مشاور استاندار فارس مطالب غیر کارشناسی منتشر شده پیرامون تغییر کاربری اراضی بابا کوهی را کذب اعلام کرد و امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استاندار فارس از رئیس کل دادگستری فارس درخواست کرد تا برخورد قاطع و قانونی با فرد منتشر کننده مطالب صورت گیرد.

کد خبر 744141

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۳ هزار هکتاری سطح زیر کشت گیاهان دارویی
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • اجرای ۶۵ هزار و ۳۰۰ هکتار کشاورزی قراردادی در هشترود
  • رتبه نخست هشترود در کشاورزی قراردادی آذربایجان شرقی
  • تملک ۲۰ باغ و تبدیل آنها به بوستان عمومی | ۴۵ هکتار از اراضی جنب مصلی در حال آماده‌سازی برای ایجاد یک چهارباغ است
  • پیگیری توسعه شهرک و پردیس فناوری در شهرک‌های صنعتی سمنان
  • ایجاد سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در مشهد
  • خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی
  • ۲۰ باغ در سال جاری تملک می‌شود