Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی  با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان گفت: شهدا برای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و این وظیفه همه ماست که در شرایط کنونی  جامعه با این امنیت و امکانات حافظ و پاسدار خون شهداء باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی  با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اهتمام و نگاه خوب فرزندان شهدا نسبت به جامعه و آرمانهای انقلاب بابیان اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب هستیم افزود: با این وجود باید هر روز مصمم تر  و با اقتدار  به آرمانهای انقلاب نزدیکتر باشیم، اگر روزی از آرمانهای انقلاب و شهدا فاصله گرفتیم، آن روز، روز مصیبت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما در دستگاه قضایی استان ارزشهای انقلاب و نظام است تأکید کرد: ما این ارزشها را با هیچ چیزمعامله نخواهیم کرد .

رییس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: این شهدا برای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و این وظیفه همه ماست که در شرایط کنونی  جامعه با این امنیت و امکانات حافظ و پاسدار خون شهداء باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خطاب به فرزندان شهدا افزود :پدران شما انسانهای وارسته بودند و خداوند شهدا را انتخاب کرد و خانواده  شهدا نیز بایستی در مسیر شهدا و انقلاب حرکت کنند .

وی مطالبه گری را از وظایف فرزندان شهدا برشمرد و گفت: همه بایستی  در مسیر  نظام و انقلاب  و عمل به اندیشه های اسلامی  قرار بگیریم و تلاش کنیم در این مسیر و حرکت شرمنده شهدا نباشیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان اجرای احکام اسلامی و اندیشه های اسلامی را در جامعه یک اصل برشمرد و اظهار کرد: بخشی از اجرای این اصل بر عهده دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارزش های انقلاب فرزندان شاهد صادقی نیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا