Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 مهرماه در نشست بررسی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوران دفاع مقدس اثرگذارترین و سرنوشت‌سازترین دوره تاریخی و سرمایه عظیمی از فرهنگ و تمدن ایران است، اظهار کرد: باید برای ثبت و ضبط و انتقال آثار و ارزش‌های این دوران طلایی به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت حضور گسترده‌ای در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشته و در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند که گواه این ادعا اعزام بیش از 35 هزار رزمنده به جبهه و تقدیم بیش از 1880 شهید به نظام و انقلاب اسلامی است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تاکنون 233 هزار و 562 اثر شامل اسناد شخصی و رسمی مربوط به نقش این استان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری کرده‌ایم.
آسمند از تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از 200 جلسه تخصصی برای شناسایی مداخل دانشنامه دفاع مقدس استان تشکیل و 273 مدخل شناسایی شده که هم‌اکنون در مرحله تشکیل پرونده علمی قرار دارند.
وی با اشاره به اهمیت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان، عنوان کرد: زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع برای احداث این پروژه اختصاص داده شده اما متأسفانه با مشکل ردیف اعتباری برای شروع عملیات اجرایی آن روبرو هستیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان اعتبار موردنیاز برای احداث این پروژه 17 میلیارد تومان برآورد شده است، تصریح کرد: 200 میلیون تومان اعتبار اولیه برای این پروژه در نظر گرفته شده که در مقایسه با این 17 میلیارد تومان اعتبار ناچیزی است.
آسمند یادآور شد: امیدواریم با پیگیری مسئولان اجرایی استان و رایزنی‌های مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شاهد اختصاص ردیف اعتباری ملی به این پروژه باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی دفاع مقدس مرکز فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود