Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@11:48:12 GMT

دستگیری دو قاتل در قلعه گنج

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۱۵۴

دستگیری دو قاتل در قلعه گنج

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سجاد افشار منش از کاهش جرائم خشن در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: وقوع قتل در قلعه گنج طی شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 100درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در اولین عملیات فردی که در سال 92در شهرستان داراب از توابع استان فارس اقدام به یک فقره قتل نموده بود مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور مقام قضائی در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی ادامه داد:دومین دستگیری مربوط به فردی می شود که در سال 86 پس از واردکردن ضربات چاقو منجر به قتل یک انسان  شده بود وپس از  سالها متواری  بودن  با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی در چنگال قانون گرفتار شد.

وی با اشاره به اینکه قلعه گنج به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده است،خاطرنشان ساخت: رونق اقتصادی و فعال شدن بخش کشاورزی وصنعت  و اشتغال زایی، تاثیر مستقیمی در کاهش جرائم خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال انقلاب پلیس آگاهی قتل ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت : ماموران پلیس آگاهی خبری مبنی بر فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد بدوم مجوز و مشغول به کار بودن دکتری که بدون مدرک پزشکی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر مشغول به کار بود موضوع دستگیری پزشک قلابی و پلمپ کمپ ترک اعتیاد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ مهدی رشنودی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس آگاهی مشخص شد این فرد هیچگونه مدرک و مجوز طبابت ندارد و با راه اندازی یک کمپ ترک اعتیاد با کمک دو همدستش با سوء استفاده از ناآگاهی شهروندان و تبلیغ در سطح شهر به صورت غیرقانونی مشغول به فعالیت است.
 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع متهم و دو همدستش که به عنوان مشاور مشغول به فعالیت بودند را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد درزاوه با کمک بازیگر سینما
  • جمع آوری یک میلیارد ریال در جشن گلریزان سردشت
  • لحظات دستگیری مجرمان جرائم سازمان‌یافته در ترکیه | ببینید
  • دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر
  • دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو
  • نرخ جرائم رانندگی بازدارنده نیست / مرگ ۱۱۰ تن در تصادفات ۳ روز اول طرح نوروز ۱۴۰۳
  • نرخ جرائم رانندگی در کشورمان بازدارنده نیست/مرگ ۱۱۰ تن در تصادفات ۳ روز اول
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار