Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@17:16:30 GMT

موسوی پای حرفش نایستاد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۲۵۶

موسوی پای حرفش نایستاد

سید محمد موسوی، سرعتی‌زن باسابقه تیم ملی والیبال با وجود اعلام انصرافش از بازی در لیگ تا نیم‌فصل، به تیم پیام مشهد پیوست.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی، سرعتی‌زن با سابقه تیم ملی والیبال ایران که چند روز پیش اعلام کرده بود حاضر به بازی در لیگ برتر ۹۷ تا نیم‌فصل نیست (اینجا) در نهایت دو روز مانده با آغاز رقابت‌ها به تیم پیام مشهد پیوست تا مشهدی با خرید سید بمب نقل و انتقالات را به نام خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی در آغاز نقل و انتقالات به تیم شهرداری ارومیه پیوسته بود پس از شرایط نابسلمان مدیریتی و مالی در این تیم از این‌باشگاه جدا شد و با وجود اعلام انصرافش از بازی امروز به جمع مشهدی‌ها پیوست.

محمد موسوی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۷ در ۱۲ دوره لیگ برتر حضور داشته و در طول این مدت با ۱۱ تیم به عنوان‌ قهرمانی دست یافته است که این تعداد قهرمانی برای یک بازیکن در لیگ ایران یک رکورد منحصر به فرد به حساب می‌آید.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پیام مشهد تیم ملی والیبال سید محمد موسوی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد

محمد محبی یکی از ستاره‌های لیگ برتری بود که در سالی که گذشت تصمیم به حضور در فوتبال روسیه گرفت. او به صورت قرضی در استقلال حاضر بود و باشگاه سانتاکلارای پرتغال با باشگاه روسیه‌ای روستُف به توافق رسید تا محبی تصمیم به حضور در فوتبال روسیه بگیرد.

او در ۳۴ بازی برای استقلال ۱۰ گل به ثمر رساند و تصمیم گرفت راه بازیکنانی، چون سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی و علیرضا حقیقی را طی کند و راهی فوتبال روسیه شود. او کیلیان ام‌باپه را الگویش می‌داند. برخلاف ستاره فرانسوی، محمد محبی در خط میانی بازی می‌کند و رویایش بازی در جام جهانی است.

محمد محبی توانست در دیدار با ژاپن در جام ملت‌ها ستاره تیم ملی شود. او اولین گل تاریخ ایران برابر ژاپن در جام ملت‌ها را به ثمر رساند و دروازه سامورایی‌ها را باز کرد.

محبی بعد از بازی با ژاپن چه گفت؟

فقط روی بازی ژاپن و عملکردمان تمرکز داشتیم. ما با ذهنی آرام به بازی آمده بودیم و بهترینمان را برای تیم کشورمان انجام دادیم. در واقع همه بازیکنان ایران به این شکل عمل کردند. ما فشار زیادی گذاشتیم و تلاش کردیم به بهترین شکل مقابل ژاپن بازی کنیم.

در کل سالی که گذشت برای محبی سال خوبی بود. او توانست در دیدار با کراسنودار دو بار برای تیمش گلزنی کند. او در دیدار با کراسنودار صدرنشین لیگ روسیه توانست دو بار گلزنی کند و سال خوبش را با زدن این دو گل به خوبی به پایان ببرد.

محبی اکنون در ۲۱ بازی توانسته است پنج گل برای تیم ملی ایران به ثمر برساند و باید امیدوار به درخشش او برای سال جدید نیز بود.

دیگر خبرها

  • بیتا فرّهی؛ مهشید به هامون پیوست...
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد