Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:57:44 GMT

افزایش نظارت بر 50 مرکز صدور ویزا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۳۷۹

افزایش نظارت بر 50 مرکز صدور ویزا در کرمانشاه

رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت جدی بر 50 مرکز صدور ویزا در استان در آستانه ایام اربعین خبر داد و گفت: با هرگونه دلالی در بحث صدور ویزا برخورد خواهد شد.

گودرز فهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در سال‌های گذشته معمولا 17، 18 مرکز در استان کرمانشاه کار صدور ویزا را انجام می‌دادند، افزود: امسال 50 مرکز در استان کرمانشاه کار صدور ویزا را بر عهده دارند که به دلیل افزایش تعداد مراکز نظارت بر آنها نیز بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، از این تعداد 40 مرکز در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه نظارت بر مراکز  صدور ویزا هم اکنون نیز انجام می‌شود، اما تشدید نظارت‌ها را از روز شنبه (28 مهر) خواهیم داشت که تا پایان ایام اربعین ادامه دارد.

به گفته رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، مردم معمولا دریافت ویزا را به 10 روز آخر موکول می‌کنند و از همین رو نظارت‌ها در این ایام تشدید خواهد شد.

فهیمی از همکاری سایر بخش‌ها مانند میراث فرهنگی، بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و ... نیز در این نظارت‌ها خبر داد.

وی هزینه صدور ویزا را 235 هزار تومان اعلام کرد که مبالغ حق کارگزاری، حق بیمه و ... نیز در آن لحاظ شده و خاطرنشان کرد: دریافت هرگونه مبلغی به هر بهانه‌ای تخلف است و با مراکز متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه گاهی شاهد فعالیت‌های دلالی در زمینه صدور ویزا در حاشیه کنسولگری عراق هستیم، از برخورد جدی با افراد متخلف در این زمینه هم خبر داد و عنوان کرد: این افراد به نیروی انتظامی و مراجع قضایی ارجاع خواهند شد.

وی افزود: طی چند وقت اخیر که مردم کم و بیش کار دریافت ویزا را آغاز کرده اند، موارد بسیار کمی از شکایت داشتیم که با حجوم مردم برای دریافت ویزا احتمال افزایش موارد شکایت وجود دارد.

فهیمی از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه صدور ویزا از جمله دریافت مبلغ اضافه را با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كرمانشاه ویزای اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است