Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده روزنامه‌نگار منتقد عربستانی برای اولین بار از زمان ربوده شدن وی، خواهان تشکیل کمیته بین‌المللی مستقل و بی‌طرف برای تحقیقات درخصوص "مرگ" وی شدند. آفتاب‌‌نیوز : خانواده جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما با نگرانی اخبار ضد و نقیض درباره سرنوشت جمال را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بسیار ناراحت هستیم و می‌خواهیم در این شرایط دردناک کنار یکدیگر باشیم. مسؤولیت اخلاقی و قانونی ایجاب می‌کند که خواهان تشکیل کمیته بین المللی مستقل و بی‌طرف برای تحقیقات درخصوص مرگ وی باشیم.
به نقل از روزنامه القدس العربی، گزارش‌ها حاکی از این هستند که عربستان قصد دارد طرحی را برای اعلام کشته شدن جمال خاشقجی در استانبول اجرا کند که براساس آن مسؤولیت مرگ وی به دوش محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان گذاشته نشود.
خاشقجی دوم اکتبر پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد و بعدا برخی منابع از پیدا شدن جسد وی خبر دادند اما هنوز کشته شدن وی رسما اعلام نشده است.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۱۱۶۱ تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خاشقجی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال