Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر علی سروش اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بخش اینترونشن و استروک سنتر (درمان سکته حاد مغزی) مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) اکنون در سه شیفت کاری و بدون وقفه پیگیری می‌شود.
وی افزود: این بخش در سطح دوم بیمارستان امام رضا (ع) در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: این بخش شامل ۹ تخت scu، یک اتاق هیبرید آنژیو و محل استقرار مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا شامل دستگاه فوق پیشرفته MRI سه تسلا، سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس و آنژیو گرافی بای پلین می‌باشد.
دکتر سروش گفت: امیدواریم با احداث این بخش به عنوان اولین مرکز تشخیص و درمان سکته حاد مغزی غرب کشور شاهد ارائه خدماتی بی نظیر در درمان اختلالات عصبی و مغزی بدون نیاز به عمل جراحی باز به بیماران باشیم.
«نورواینترونشن» به انواع مختلفی از جراحی‌های بسته مغز و نخاع اطلاق می‌شود که به صورت کم تهاجمی و تحت هدایت فن آوری پیچیده تصویربرداری برای درمان اختلالات عصبی عروقی مغز (سکته مغزی، تومور‌های مغزی) و ستون فقرات استفاده می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه بیمارستان امام رضا سکته مغزی دکتر سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع