Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضائی جازموریان از به هلاکت رسیدن یکی از اشرار مسلح جنوب استان کرمان در درگیری ماموران اطلاعات سپاه خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد فروغی با اشاره به هلاکت رسیدن یکی از اشرار معروف و مسلح جنوب استان کرمان در درگیری ماموران اطلاعات سپاه اظهار داشت: پس از یک ماه کار منسجم و فشرده اطلاعاتی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با معاونت اطلاعات سپاه استان و مسئولان ارشد قضائی استان، سرانجام عصر روز گذشته 23 مهرماه ضربه به عوامل شهادت شهید خاوشی‌زاده، فرمانده پاسگاه نهضت‌آباد در دستور کار دستگاه قضائی و اطلاعات سپاه استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این عملیات که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب‌العبور جازموریان به وقوع پیوست گفت: در نهایت شرور مسلح ارسلان فرامرزی به هلاکت رسید.

رئیس حوزه قضائی جازموریان با بیان اینکه در این عملیات، یکی از عوامل اطلاعاتی به فیض رفیع شهادت رسید، عنوان کرد: در این عملیات از محل اختفای اشرار مسلح، مقادیری سلاح و مهمات از قبیل اسلحه جنگی کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک و فشنگ  کشف و ضبط شده است.

وی به سوابق شرارت متعدد فرد معدوم شده اشاره کرد و افزود: در کارنامه این شرور، اقداماتی از قبیل به شهادت رساندن مامور پلیس، قتل احدی از شهروندان، راهزنی و سرقت مسلحانه و حمل ونگهداری انواع سلاح و مهمات جنگی به چشم می‌خورد.

فروغی با بیان اینکه دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل پرونده صادر شده است گفت: از اقدامات اطلاعات سپاه و یکان تکاوری 115 امام جواد(ع) در رابطه با تامین امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر،  گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و حتی سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

مجتبی نیک طبع، با بیان اینکه تالاب جازموریان  تالاب کم‌عمق و کاملاً فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند. 

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است وشرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌ کند.

دیگر خبرها

  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند