Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:20:09 GMT

بارش باران و رگبار در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۴۵۱

بارش باران و رگبار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  اشجعی معاون توسعه و پیش بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی به طور متناوب تا پایان هفته جاری با عبور امواج تراز میانی و شرایط فصلی و محلی در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و وزش تندباد لحظه‌ای در جو استان حاکم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته شدت ناپایداری و وزش باد بیشتر می‌شود و دمای هوا نیز به طور نسبی کاهش می‌یابد.

اشجعی ادامه داد: هم اکنون تبریز با ۱۴ و چاراویماق با ۵ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهر‌های استان هستند.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

 

انتهای پیام/ش

افزایش ابر و وزش تندباد در آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود