Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@08:45:03 GMT

سریال دراکولا با همکاری BBC و نتفلیکس ساخته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۵۱۳

سریال دراکولا با همکاری BBC و نتفلیکس ساخته خواهد شد

رکنا: شبکه BBC سرانجام رسما ساخت سریال Dracula را تایید و اعلام کرد که برای ساخت این سریال با شبکه نتفلیکس همکاری می‌کند.

خرداد سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه بی بی سی (BBC) در حال همکاری با استیون موفات و مارک گیتیس، سازندگان سریال Sherlock (شرلوک) برای ساخت یک اقتباسی تلویزیونی براساس رمان‌های قدیمی دراکولا (Dracula) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در جدیدترین اخبار سینما Cinema و تلویزیون، ساخت سریال Dracula رسما تایید و اعلام شده است. این سریال قرار است براساس رمان‌های برام استوکر تولید و منتشر شود و موفات و گیتیس وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت این مینی سریال را بر عهده دارند. سریال Dracula قرار است در ۳ قسمت تولید شود که زمان هر قسمت آن حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود.

همچنین شبکه نت فلیکس در ساخت این سریال با BBC همکاری خواهد کرد.سریال دراکولا در بریتانیا و ایرلند از شبکه BBC One منتشر خواهد شد و شبکه Netflix نیز وظیفه انتشار این سریال در دیگر کشورهای جهان از جمله کشور آمریکا، را بر عهده دارد. تولید سریال Dracula در استودیوی فیلمسازی Hartswood Films انجام خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعاتی از زمان انتشار یا بازیگران این سریال منتشر نشده است. اتفاقات رمان دراکولا در سال ۱۸۹۷ جریان دارد و تمرکز آن روی شهر ترانسیلوانیا در رومانی و دوره ویکتوریای لندن بوده است، اما طبق بیانیه شبکه نتفلیکس، سریال Dracula قرار است یک معرفی دوباره از این خون آشام شیطانی و جذاب باشد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد فرار جالب قاتل تهرانی ! آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سریال اخبار سینما Cinema تولید سریال دراکولا همکاری عکس تصاویر ایران فیلم قتل پرونده زندگی جوان مرد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر

در آستانه پخش قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر تازه این سریال رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش و... به تصویر کشیده شد.

امشب با پخش قسمت پایانی مخاطبان خواهند دید که آیا سرانجام دست فریبرز به گنجش می‌رسد یا جستجوهای او برای رسیدن به زیرخاکی اش ادامه خواهد داشت.

بازیگران «زیرخاکی» که هر شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود، عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد.

«زیرخاکی» هر روز ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۷ صبح و ۱۵:۱۵ از شبکه یک بازپخش می‌شود و شبکه تماشا نیز این سریال را هر روز در دو نوبت ۱۸ و ۲۴ پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان در شبکه نسیم
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • ساخت سرپناه برای پیرزن روستایی در شهرستان فومن
  • بهترین فیلم‌های ژاپنی سال 2024 تا امروز (+عکس)