Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی برای حضور در مسابقات جهانی گرند پری عازم انگلستان شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه چهار ملی پوش دیگر بامداد امروز، تهران راه به مقصد منچستر انگلستان ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن سترگی افزود: مرحله چهارم مسابقات گرندپری سال 2018 از 27 مهرماه جاری با حضور زبده ترین تکواندوکاران کشورهای مختلف جهان آغاز می شود و آرمین هادی‌پور تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم اعضای تیم ملی تکواندو ایران هستند.
وی بیان کرد: هدایت تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های گرند پری انگلستان بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
به گزارش ایرنا چهارمین مرحله مسابقات تکواندو گرند پری G4 و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، 2 مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب 2 مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو مسابقات گرند پري گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور