Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور و در بازی هفته ششم، تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر مقاومت تهران به تساوی یک یک رسید.
در این بازی سعید دقیقی گل تیم فوتبال کاسپین قزوین را به ثمر رساند.
تیم فوتبال کاسپین قزوین با ۵ امتیاز در مکان دهم گروه شمال قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتبال دسته دو تساوی کاسپین قزوین اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • چند خبر ورزشی
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)