Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه با 62 فقره سرقت در شهرستان محمود آباد خبر داد. به گزارش بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی محمود آباد با تشکیل تیم های اطلاعاتی و پشتیبانی کارشناسان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

میرفیضی، خاطر نشان کرد: پس از شناسایی سارقان، کارآگاهان با هماهنگی های قضائی، این افراد را که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به سرقت لوازم برقی از جمله کولر گازی از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در آن شهرستان می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مسئول با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این افراد با اعتراف به 62 فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در روستاها و مناطق تفریحی شهرستان محمودآباد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران از مالکان منازل و ویلاهایی که معمولا برای مدتی طولانی اماکن آنها خالی از سکنه است، خواست: ضمن نصب حفاظ مقاوم بر روي ديوارها و پنجره‌ها آن را به قفل های مطمئن و شب بند مجهز کرده و حتی المقدور از همسايگان و اقوام مورد اطمينان برای مراقبت از منزلشان کمک بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی تسریع کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج