Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه مرادیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: رقابت های ساواته قهرمانی جهان از 25 تا 30 مهر در بلغارستان برگزار می شود و حدود یک ماه است با وجود مشکلات زیاد اما تمرینات را به طور مستمر برای حضوری موفق در این پیکارها دنبال می کنیم.
وی یادآورشد:متاسفانه مسئولان اهمیت چندانی به این رشته و مسابقاتی که قرار است به آن اعزام شویم نمی دهند و همه کارها برعهده بازیکنان و کادر است، حتی در امر اطلاع رسانی هم این موضوع محسوس است و ما در سکوت خبری تمرینات را انجام دادیم و حالا می خواهیم به مصاف حریفان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان تیم ملی ساواته ایران در ادامه گفت: سطح رقابت های قهرمانی جهان ساواته خیلی بالاست و حداقل نمایندگان 50 کشور قدرتمند دنیا در این پیکارها حضور خواهند داشت، چند سالی است که مسئولان ورزش کشورهای مختلف در این رشته سرمایه گذاری کرده اند و ما با توجه به وضع موجود در بلغارستان کار سختی را پیش روی داریم.
مرادیان در ادامه یادآورشد: از آن جا که براي حضور در رقابت هاي جهاني نيازي به حضور در مسابقات انتخابي در سطح آسيا نيست، اعضاي اعزامي به اين پيکارها در مسابقات انتخابی قهرمانی کشور عناوين برتر را به خود اختصاص داده اند.
اسامي اعضاي تيم ملي ساواته ايران در اين دوره از رقابت هاي قهرماني جهان به شرح زير است؛
بهزاد تقی زاده ۵۶ کیلو گرم
سهیل رضایی ۶۰ کیلو گرم
حمزه مرادیان ۶۵ کیلو گرم
فرشادرحمانی ۷۰ کیلو گرم
حامد متین فر ۷۵ کیلو گرم
مسعود عسکری ۸۰ کیلو گرم
محمدرضا ولیزاده ۸۵ کیلو گرم
ساحل خراسانزاد :وزن ٥٢ كيلوگرم
نغمه بيرقيان :وزن ٥٦ كيلوگرم
اكرم حسيني :وزن ٦٠ كيلوگرم
سيده سارا آلبوشوكه :وزن ٦٥ كيلوگرم
فاطمه حقدوستي:وزن ٧٠ کیلو گرم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساواته انجمن ورزشي رقابت هاي جهاني ايران تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس