Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مخالفان سوری در مذاکرات آستانه گفت که استان ادلب به یک استان امن تبدیل شده و به زودی شاهد آتش بس فراگیر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد طعمه، رئیس هیئت مخالفان سوری در مذاکرات آستانه گفت: استان ادلب اکنون یک استان امن است و به زودی به منطقه‌ای تبدیل خواهد شد که آتش بس فراگیر در آنجا برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌هایی برای ممانعت از اجرای توافق ادلب وجود دارد. آرامش و ثبات و آتش‌بس فراگیر در این استان به اجرای راهکار سیاسی براساس قطعنامه‌های شورای امنیت کمک خواهد کرد.

وی گفت: توافق ادلب محدودیت زمانی ندارد و تا زمان رسیدن به راهکار سیاسی نهایی ادامه خواهد داشت.

ترکیه و روسیه اخیرا با ایجاد منطقه عاری از سلاح در استان ادلب توافق کردند. براساس این توافق باید افراد مسلح سلاح سنگین خود را تحویل بدهند و تمامی گروه‌های تندرو این منطقه را ترک کنند.

طعمه از ساکنان ادلب خواست به "ادعاهای نظام سوریه درباره بازپس‌گیری ادلب" توجهی نکنند. وی گفت: هیچ کسی به این استان حمله نخواهد کرد.

وی تحویل سلاح سنگین از سوی گروه‌های مسلح را ستود و گفت: اکنون زمان تشکیل یک اداره مدنی برای خدمت به ساکنان ادلب رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است