Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیس انریکه می‌گوید به خاطر عملکرد بد بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا در نیمه اول بازی مقابل تیم ملی فوتبال انگلیس، آنها سزاوار مؤاخذه بودند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند خوب تیم ملی اسپانیا و پیروزی‌های متوالی این تیم سرانجام شب گذشته (دوشنبه) با باخت خانگی 3 بر 2 این تیم مقابل انگلیس خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا در حالی این بازی را باخت که تا دقیقه 58 از میهمان خود 3 بر صفر عقب بود.

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این بازی به سؤالات خبرنگاران درباره موضوعات مختلف پاسخ داد.

او نخست درباره داوری مسابقه گفت: من تمایلی به قضاوت درباره عملکرد داوران ندارم. آنها کار بسیار سختی دارند و باید به تصمیم‌شان احترام گذاشت.

انریکه درباره نیمه اول بازی هم اظهار داشت: نیمه اول افتضاح بودیم. پرس حریف ما را خسته کرد. گل اول آنها هم ما را کشت. ما مرتکب اشتباهات فردی فراوانی شدیم. زمانی که نتیجه 2 بر صفر شد، حملات ما بیشتر شد و آنها هم ضد حملات خطرناکی ترتیب دادند. خب مسلماً گروهی که در آن دو تا از تیم‌های نیمه نهایی جام جهانی حضور داشته باشند آسان نیست. با این حال صعود ما هنوز دست خودمان است. در بازی بعدی‌مان مقابل کرواسی باید برای کسب پیروزی به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: هر مربی شیوه کاری خودش را دارد. بین دو نیمه به بازیکنانم چه گفتم؟ در شرایط عادی من باید آنها را می‌کشتم اما من رفتار من با آنها فوق‌العاده بود، تشویق‌شان کردم و هیچ تغییری در تیم به وجود نیاوردم.

باخت اسپانیا در سویا اولین باخت خانگی این تیم در یک بازی رسمی بعد از 15 سال بود اما انریکه از تیمش برای جبران این نتیجه حمایت کرد.

انریکه ادامه داد: من به بازیکنان گفتم که تیم‌های ملی بزرگ با قرار گرفتن در سختی‌ها و زیر فشار ساخته می‌شوند. ما در نیمه دوم روی انگلیسی‌ها فشار آوردیم. جای تأسف است که ما زودتر از این‌ها گل دوم را نزدیم چون من مطمئنم که هواداران دوست داشتند ما گل سوم را هم بزنیم. در نیمه دوم ما فشار بیشتری به حریف آوردیم و آنها را به محوطه جریمه خودشان برگرداندیم. ما موقعیت‌های زیادی برای برگرداندن نتیجه داشتیم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه‌شب با درخشش کیلیان امباپه و عثمان دمبله که هر کدام دو گل به ثمر رساندند و موفق‌ به ثبت دبل شدند، لوریان را ۴-۱ شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی لیگ یک نزدیک‌تر شد. لوئیز انریکه در نشست خبری پس از بازی به سوالاتی در مورد پیروزی پرگل، برنامه‌های تیم برای هفته‌های آینده و شرایط امباپه پاسخ داد‌.

پیروزی امروز؟
از بازی لذت بردم. بدون استرس بازی را دیدم و می‌توانستید ببینید که بر بازی مسلط هستیم.‌ فکر می‌کنم تیم در بازی‌های اخیر نشان داده که برای بازی در هر رقابتی آماده است.

برنامه‌تان برای بازی‌های بعدی؟
فعلاً قرار است به پاریس برگردیم. با این احساس که وظیفه خود را انجام داده‌ایم سوار هواپیما می‌شویم. این تیم امر‌وز با تغییراتی در تیم و ادغام جوانان بهترین نسخه خود را ارائه داد. در مورد برنامه‌ها بعدا سخن می‌گوییم و الان فقط می‌خواهیم ریکاوری کنیم و به استقبال بازی بعد برویم.

بزرگ‌ترین افتخار شما در این فصل؟
مثل مدرسه تا زمانی که سال تحصیلی را تمام نکنید، نمی‌توانید نمره نهایی خود را بگیرید. اما ما برای هر چیزی آماده‌ایم و برای اهداف نهایی خواهیم جنگید.

قهرمانی در لیگ فرانسه قطعی است؟
به این موضوع فکر نمی‌کنم. البته که ما خوشحالیم اما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. تیم باید متمرکز بماند.

درخشش دمبله و امباپه؟
آنها آماده‌اند. مانند بقیه تیم. می‌خواهند تمام تلاش‌شان را انجام دهند که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. نتیجه‌اش را در بازی امروز دیدید.

تغییری در نظر امباپه برای جدایی رخ نداده؟
یک بار دیگر از من این سوال را پرسیدید. هر روز می‌پرسید. تعجب نکردم که این را پرسیدی. من باز هم همین پاسخ را می‌دهم، تا زمانی که امباپه علنی صحبت نکند، من صحبت نخواهم کرد. من فقط سعی می‌کنم از همه بازیکنانم بهترین نتیجه را بگیرم.

دیگر خبرها

  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم