Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:39:35 GMT

گشایش نمایشگاه اقوام ایرانی در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۹۱۸

گشایش نمایشگاه اقوام ایرانی در بیرجند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  لشکری رئیس هیأت مدیره نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: نمایشگاه اقوام ایرانی، سنت ها، سوغات، هدایا و صنایع دستی از 12 استان کشور شامل استانهای خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، همدان، آذربایجان های شرقی و غربی، قم، کرمانشاه، اصفهان، گلستان، بندرعباس و یزد در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه صنایع دستی، سوغات، هدایا و دستاوردهای محلی خود را در 80 غرفه برای بازدید عموم عرضه می کنند افزود: هدف از برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی، سنت ها،  سوغات،  هدایا و صنایع دستی، معرفی تمامی آداب و رسوم استانهای مختلف و همچنین معرفی تولیدات استان در زمینه های سوغات و هدایا است.

لشکری همچنین از برپایی دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی، همزمان با نمایشگاه اقوام ایرانی خبرداد و گفت: محصولات، ابتکارات و اختراعات فارغ التحصیلان این دانشگاه در 56 غرفه برای معرفی و فروش عرضه می شود.

رئیس هئیت مدیره نمایشگاه بین المللی بیرجند هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از کارآفرینان فارغ التحصیل دانشگاه علمی و کاربردی عنوان کرد و افزود: این دو نمایشگاه به مدت 5 روز در محل نمایشگاه بین المللی  بیرجند واقع در خیابان غفاری از ساعت 16 تا 21 برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ ط آ

نمایشگاه اقوام ایرانی با شرکت 12 استان در بیرجند برپا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان