Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه گفت: دشمنان با شانتاژهای خبری به دنبال تخریب آموزه‌های دینی و حسینی هستند از این رو همگان باید بصیر و آگاه باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر نوروز نژاد عصر دیروز در همایش دختران حسینی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم عده‌ای از افراد را به عنوان افراد حسنه به ما معرفی کرده که پیامبر اکرم (ص) در رأس این افراد قرار دارد که جز ایشان آسیه زن فرعون، حضرت مریم و فاطمه زهرا (س) نیز جزو این افراد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: یک زن می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان و امام زمان (عج) الگو قرار گیرند و چنین موضوعی در جامعه اسلامی می‌تواند به خوبی میسر شود.

با بیان این که اگر نهضت امام حسین (ع) نبود نمی‌توانستیم به تقوای امروزی دست یابیم، تصریح کرد: اگر ائمه اهل بیت (ع) و خود ائمه نبودند این نهضت تاکنون زنده نمی‌ماند و روشنگری امروز را مدیون کربلا هستیم.

وی، ادامه داد: در کنار افراد رزمی و سربازان جنگ سخت عده‌ای به عنوان سرباز نرم بودند که اگر این افراد نبودند واقعه کربلا به کلی تحریف شده یا از بین می‌رفت چرا که دشمنان به دنبال سیاه نمایی و پوشاندن اقدامات ائمه اطهار بودند.

نوروزنژاد، بیان داشت: دشمنان در همه حال با سیاه نمایی و شانتاژهای خبری به دنبال از بین بردن واقعیت‌ها بوده و هستند.

وی، با بیان این که تک‌تک یاران امام حسین (ع) در کربلا تأثیر گذار بودند، تأکید کرد: اگر اهل بیت ائمه اطهار (ع) در آن زمان نبودند نهضت حسینی، دین اسلام و تشیع از بین می‌رفت و از قضا دشمنان به دنبال این موضوع بودند که خوشبختانه به نقشه‌های شوم خود نتوانستند دست یابند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه، یادآور شد: در هر زمان حسین و حسینیان وجود دارد همان‌گونه که یزید و یزیدیان در هر دوران کارشکنی می‌کنند از این رو بر همگان وظیفه است تا به پیرامون خود آگاه باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت

استاندار گیلان در گزارشی به رئیس جمهور از ‌آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت گفت: در حادثه آتش‌سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی در گزارش ‌به رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت اظهار داشت: ‌طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری روستای امامزاده ابراهیم شفت در حادثه آتش‌سوزی این روستا 389  واحد مسکونی و تجاری در قالب 120 ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به  بازسازی دارد و نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از این افراد افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه ای آنها بود که ارزیابی ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان ادامه داد: در این راستا، 118 واحد پوشش بیمه ای داشتند و تعدادی از خانوارها نیز بیمه نبودند،  لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه از منطقه حادثه‌دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود‌.

وی با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امامزاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در 2.5 سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امام زاده ابراهیم(ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق گفت: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده‌ ابراهیم شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره جهانی امام رضا(ع) رسانه‌ای برای بیان ظرفیت جهانی شدن سیره و آموزه‌های رضوی
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند