Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس اداره مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به آغاز اجرای تفاهم نامه این اداره کل با بسیج سازندگی برای خدمات رسانی به مددجویان گفت: در نخستین مرحله یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی بسیج به مددجویان اهدا شد.

نسرین شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ برای کمک هزینه ساخت مسکن از سوی بسیج سازندگی استان اهدا و با سرانه 30 میلیون ریال به مددجویان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این اعتبار برای 30خانوار مددجو با سرانه کمک هزینه 50میلیون ریال اهدا و علاوه بر این بهزیستی نیز بین 80 تا 100 میلیون ریال نیز به این افراد به عنوان کمک هزینه مسکن بصورت بلاعوض پرداخت خواهد کرد.
رئیس اداره مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه اداره کل بهزیستی ایلام ادامه داد: علاوه بر این در مرحله نخست اجرای این تفاهم نامه 500 بسته نوشت افزار به ارزش 175 میلیون ریال برای دانش آموزان نیازمند مددجو اهدا شده است.
شهبازی اضافه کرد: این تفاهم نامه مردادماه امسال با هدف ارایه 2 هزار و 440 خدمت به مددجویان زیر پوشش به صورت مشارکت 50 درصدی با بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان منعقد شده است.
به گفته شهبازی، خدمات این تفاهم نامه که مدت اجرای آن یکسال خواهد بود در 2 بخش شامل 240 مورد طرح های عمرانی و 2 هزار و 200 مورد غیر عمرانی به مددجویان خواهد بود.
وی خدمات عمرانی را شامل احداث 100 واحد مسکونی، مرمت 40 واحد مسکونی و ساخت 100 چشمه سرویس بهداشتی و خدمات غیر عمرانی را شامل تامین 200 مورد جهیزیه، تهیه 500 مورد پوشاک، تامین و تهیه 500 بسته معیشتی، 500 سبد ورزشی و 500 بسته نوشت افزار برای مددجویان عنوان کرد.
رئیس اداره مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام اضافه کرد: سقف سهم 50 درصدی سازمان بسیج سازندگی شامل اعتبار برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون ریال، مرمت هر واحد 30 میلیون ریال، احداث سرویس بهداشتی هر واحد 15 میلیون ریال، جهیزیه 17 میلیون و 500 هزار ریال، پوشاک 600 هزار ریال، بسته معیشتی 750 هزار ریال، سبد ورزشی 500 هزار ریال و نوشت افزار 350 هزار ریال است.
به گفته وی، بر اساس این تفاهم نامه در صورت ابلاغ طرح های عمرانی و غیر عمرانی جدید از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به بسیج سازندگی سپاه استان، سقف بیشتری از این طرح ها در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي بسيج سازندگي مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی گفت: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

بیش از 1.5 میلیون خانوار تحت پوشش چرخه مستمری سازمان بهزیستی هستند

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #123* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30000123 در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت 16 رقمی سازمان را نیز 6367957070707075 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی واریز نشد؟
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی