Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ‌انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب یکی از تولیدات مهم در کشور، فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی است که باید نسل جوان با آن آشنا شوند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار مجید شجاع صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف از برگزاری اجلاسیه‌های مرتبط با شهدا طبق فرمایش رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه، تجلیل از خانواده شهدا و ترویج این فرهنگ و شناساندن آن به نسل جوان از دیگر اهداف است.

شجاع تصریح کرد: در طول عمر 40 ساله انقلاب یکی از تولیدات مهم ما در کشور، فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی است که باید نسل جوان با آن آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در برابر زحمات شهدا کم است و شهدا نیازی به این اجلاسیه‌ها ندارند اما برای اینکه برای خود ما این دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا یادآوری شود این جلسات را برگزاری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ شهادت به نسل جوان یادآور شد: جوانان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و ادامه دهنده راه آنان باشند.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد، اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صوفی صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است. نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه ماموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد است، افزود: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.

صوفی بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.

صوفی با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود باید صادق باشیم افزود: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می ‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تامین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است افزود: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه‌دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.

صوفی عنوان کرد: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • طرح «زندگی با آیه‌ها»زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی است
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان