Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدناصر محمودی ،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با اشاره به اینکه این کار گاه در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواد شد افزود: کارگروه تأمین منابع مالی سرمایه‌گذاری در استان نقشه راه تأمین مالی بین‌المللی را تدوین می‌کند.

وی ادامه داد: نقشه‌راه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های اقتصادی استان، اولویت‌های توسعه‌ای طرح‌های شناسایی و مطالعه شده، منابع قابل پیش‌بینی برای تأمین مالی هر طرح را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای کشور امری ضروری است، ادامه داد:  کارگروه تأمین مالی خارجی استان تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: این کارگروه به بررسی تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری از راه‌های مختلف را بررسی و راهکار لازم برای حرکت سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی برای فعالیت به منابع مالی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که به سرمایه‌گذار خارجی معرفی  می‌شود باید از ابعاد مختلف از جمله مالی بررسی‌ شده باشد.

وی گفت: با تعریف نقشه راه امکان برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فراهم و چگونگی حمایت از سرمایه‌گذاری روشن می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خاطر نشان کرد: برای آشنایی با شیوه‌های تأمین منابع مالی دوره‌های آموزشی در نظر گرفته‌ شده است تا روند سرمایه‌گذاری با شتاب بیشتری صورت گیرد.


انتهای پیام/ج

  کارگاه آموزشی نحوه تأمین منابع مالی برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اقتصاد سرمایه گزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی ساماندهی رشته مقاطع و رشته محل های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سید مهدی رضایت، رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی و مسؤول برنامه ساماندهی برنامه های آموزشی با اشاره به تدوین «سند ساماندهی برنامه های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت» گفت: این جلسه با هدف بررسی نحوه ورود و اجرایی شدن این سند با حضور نمایندگان دبیرخانه ها، مرکز سنجش، مرکز نصر و دبیرخانه های شورای عالی برنامه ریزی و شورای گسترش و امور هیات علمی تشکیل شد.

وی بر ضرورت هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه اجرا تاکید کرد و افزود: در این جلسه مواردی نظیر ضرورت وجود یک زیر ساخت هوشمند برای رصد رشته مقاطع و رشته محل ها، داشتن برنامه اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین توجه به اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان رشته های مختلف تبادل نظر شد.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به گزارش دکتر آشتیانی، مدیر امور هیات علمی وزارت بهداشت از وضعیت دانش آموختگان و انجام تعهد و ظرفیت های جذب دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این نشست مواردی نظیر بازنگری کوریکولوم ها و احراز شرایط شغلی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رضایت ضمن جمع بندی جلسه به نحوه همکاری بخش های مختلف برای تدوین برنامه عملیاتی اشاره کرد.

کد خبر 6087367

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی