Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:02:09 GMT

ولایتمداران، ولایت‌ستیزان را سر جای خود بنشانند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۳۱۶

ولایتمداران، ولایت‌ستیزان را سر جای خود بنشانند

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، شامگاه دوشنبه، 23 مهرماه، در مراسم گرامیداشت شهدای روستای اراء مقام والای شهدا را رسیدن به قله رفیع ارزش‌ها دانست و اظهار کرد: ارزش انسان‌ها در مقایسه با یکدیگر معلوم می‌شود و شهدا در مقایسه با دیگران سرآمد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که شهدا جزء پیشگامان در امر خیر محسوب می‌شوند چراکه بالاترین خیرها جهاد در راه خداوند است که شهدا در این مسیر پیشگام بودند، عنوان کرد: بدون تردید درک مقام شهیدان به‌طور کامل برای ما امکان پذیر نیست چرا که مقیاس سنجش ما مادی بوده در حالی که مقیاس سنجش ارزش شهدا معنوی است.
میرعمادی با اشاره به این‌که شهدا الگوهای بشریت هستند، تصریح کرد: شهدا برای بشریت الگو محسوب می‌شوند چرا که آن‌ها زندگی حقیقی و واقعی را به انسان‌ها یاد دادند، شهدا در بالاترین درجات الهی قرار دارند تا جایی که انبیاء نیز به آن‌ها غبطه می‌خورند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، بیان کرد: شهدا با ترجیح دادن زندگی اخروی بر حیات دنیوی، قطع دلبستگی به دنیا، ایثار جان خود و گذشتن از همه چیز برای بشریت الگویی نمونه محسوب می شوند.
وی از شهدا به عنوان الگوی شاهد، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال انسان‌ها یاد کرد و افزود: شهدا نماد اقتدار، ایثار، استقامت، اخلاص، گذشت و خدمت هستند و از این رو بهترین الگو برای بشریت محسوب می‌شوند.
میرعمادی با اشاره به این‌که ما در قبال شهدا وظایفی داریم، عنوان کرد: تقویت ایمان و باور به خدا، حفظ دین و باورهای دینی، ولایتمداری و تبعیت از ولایت و بصیرت و هوشیاری از وظایفی است که در برابر جهاد شهدا بر گردن ماست.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر این‌که همراه بودن با شهدا بر ما لازم است، افزود: برای با شهدا بودن در درجه اول باید بینش خود را درست و در درجه دوم عمل و رفتار خود را خدایی کنیم.
وی با بیان اینکه ایمان و تقوا دارای درجاتی است، عنوان کرد: اجر و پاداش مومن به مقدار درجه آنها است و اهل ایمان و تقوا هر کدام صاحب درجاتی هستند.
میرعمادی با بیان این‌که پاداش و اجر افراد به میزان درجه ایمان آن‌ها است، تصریح کرد: خداوند به مومنان چهار چیز داده است، که شامل حسنه در دنیا، حسنه در آخرت، نور در زندگی و آمرزش گناهان است و این‌ها به‌دلیل ایمان به خداوند و رسول خدا است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر این‌که ایمان و تقوا باعث نورانیت دل می‌شود، گفت: دل انسان در ظلمات است و وقتی ایمان آورد روشن می‌شود و البته بین تقوا و بصیرت رابطه وجود دارد.
وی با اشاره به این‌که ایمان و باور موجب سعادت انسان می‌شود، اظهار کرد: بی‌ایمانی، فساد و بی‌بندوباری باعث بدبختی است لذا تمام شئون فساد از جمله فساد اداری، فساد اخلاقی، فساد اقتصادی و ... عامل بدبختی جامعه خواهند شد.
میرعمادی با تأکید بر این‌که سرنوشت ما به انقلاب و ولایت بستگی دارد، تصریح کرد: ولایت ستیزان باید به وسیله ولایت‌مداران سرجای خود بنشینند، کسانی‌که اعتقادی به ولایت ندارند و ظاهرا اسم ولایت را می‌برند و در باطن ریشه ولایت را می‌زنند باید به وسیله امر به معروف و نهی از منکر سر جای خود بنشینند، همه ما در این رابطه وظیفه داریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که ما پشت ولایت را خالی نمی‌کنیم و بر میثاق خود استواریم، تصریح کرد: همچنین بصیرت و هوشیاری از ضرورت‌های امروز است، مبادا فریب نیرنگ دشمن را بخوریم.
وی با اشاره به این‌که خداوند متعال دو نعمت بزرگ به ایران داده است، گفت: یکی نعمت رهبر فرزانه انقلاب که دل ها را به سوی خود می‌کشد و دیگری ملت با بصیرت و آگاه است.
میرعمادی با اشاره به عوامل بهره‌مندی از نصرت الهی بیان کرد: یکی‌از این عوامل اطاعت از رهبری آگاه، هوشیار و با تقواست و امروز خدا را شاکریم که فرمانده کل قوا کشور انسانی مومن، با بصیرت، دشمن شناس، هوشیار، مدیر، مدبر و بی‌نظیر است که اطاعت از رهبری موجب نصرت الهی می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر این‌که رهبری ذخیره خدا برای ایران اسلامی است و ایشان بر هم زننده تمام توطئه‌های دشمنان است، افزود: خداوند ولی خوبی را برای ما قرار داده و ایشان بر ما ولایت دارند و اطاعت از رهبری موجب می‌شود که نصرت الهی شامل حال ما شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان اجتماعی آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود

جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: عملیات سپاه پاسداران نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پیامی با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق تاکید کرد: این عملیات نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین صهیونیست‌ها، تابِ مقابله با اراده راستین جبهه مقاومت و موشک‌ها و پهپادهای دانشمندان ایرانی را ندارد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 عملیات پیروزمندانه ایران اسلامی ،علیه مواضع نظامی رژیم صهیونسیتی، موجی از شادمانی، غرور و افتخار به همراه داشت.

این عملیات قهرمانانه موجی از غرور و بالندگی را به همراه داشت و ملت غیور ایران در سرتاسر کشور به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا از فرزندان قهرمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی تشکر کنند.

قطعا وعده راستین خدا و ایمان بی نظیر سربازانِ اسلام باعث موفقیت پاسداران ایران اسلامی در این عملیات شد و وعده صادق تجلی ایمان راستین و صبر استراتژیک ملت مقاوم ایران بود.

در این عملیات آزادی خواهان جهان شاهد بودند که دست انتقام خدا از آستین مجاهدان اسلام و فرزندان غیور ایران زمین بیرون آمد و وعده صادق الهی محقق شد تا رژیم سفاک صهیونیستی به تقاص خون‌های به ناحق ریخته سرداران مقاومت سیلی بخورد.

این عملیات نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین صهیونیست ها، تابِ مقابله با اراده راستین جبهه مقاومت و موشک‌ها و پهپادهای دانشمندان ایرانی را ندارد.

 جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پایان ضمن تشکر از تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های پاسداران سپاه اسلام در اجرای این پاسخ کوبنده، با فریادی رسا به رژیم غاصب و اذنابش اعلام می‌دارد که هر حمله و تعدی دیگری به منافع ایران عزیز در هر کجای عالم با پاسخی شدیدتر، کوبنده تر و پشیمان کننده تر از جانب ایران مقتدر روبرو خواهد شد و مردم ایران مثل گذشته پشتیبان سربازانِ خود در نبرد حق علیه باطل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • خدا، مردم، میهن
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح