Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون استاندار کرمانشاه گفت: استاندار ایناستان اخیرا مجوز و حواله دریافت ۹۰ هزار تن آهن آلات از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است تا برای ساخت خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به افتتاح ۱۴ هزار واحدمسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تاکنون گفت: روز شنبه تعداد ۲ هزار واحد مسکونی دیگر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح شد که با در نظرگیری خانه های قبلی ساخته شده، هم اکنون تعداد ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری ادامه داد: ساخت خانه‌های تخریب شده در زلزله اخیر کرمانشاه نیز با خانه‌هایی که در زلزله آبان ماه سال گذشته تخریب شده بودند، به‌صورت یک پروژه واحد در دست انجام است.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روال ساخت وساز منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بسیار مناسب است، افزود: استاندار کرمانشاه اخیرا مجوز و حواله دریافت ۹۰ هزار تن آهن آلات از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است تا برای ساخت خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
سالاری یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نیز موافقت نامه‌ای با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات برای ساخت ساختمان‌های اداری و زیربنایی امضا کردند که روی آن کار می‌کنند.
معاون استاندار کرمانشاه در باره آخرین وضعیت مستأجران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیز اظهار داشت: برای مستأجرانی که در شهر قصر شیرین خانه‌ها و وسایل‌شان به طور کامل تخریب شده بود، زمین و وام داده‌ایم و آنها در حال ساخت خانه‌های خود هستند.
وی بیان کرد: در شهر سرپل ذهاب نیز مستأجرانی که منازل و وسایل زندگی‌شان تخریب کامل شده است، سازمان ملی زمین و مسکن در حال انجام مراحل تملک زمین برای آنهاست و لیست‌شان را پالایش می‌کند تا به زودی مشکلاتشان حل شود.
سالاری خاطر نشان کرد: مستأجران روستایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه که دو یا سه خانواده در یک خانه زندگی می‌کردند نیز به شرط تأمین زمین توسط خودشان، دولت به آن‌ها وام ساخت و ساز می‌دهد. هم اکنون بالای ۵۰۰ خانوار این کار را کرده‌اند و مشغول ساخت خانه‌های خود هستند.
معاون استاندار کرمانشاه در پایان افزود: به مستأجران در واحد‌های شهری‌ که خانه‌هایشان تخریب کامل نشده است، وام ساخت و ساز نمی‌دهند. آن‌ها بازسازی لازم را انجام داده و دوباره درمنازل‌شان مستقر شده‌اند. دولت تنها برای ساختمان‌های تخریبی نوع یک وام قرار داده بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار کرمانشاه خانه های زلزله زده در کرمانشاه وزارت صنعت معدن و تجارت دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه املاک باشند
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند