Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:39:02 GMT

اظهارات انریکه پس از شکست تلخ برابر انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۴۸۰

اظهارات انریکه پس از شکست تلخ برابر انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بدشانسی و بازی خوب حریف در نیمه نخست را دلیل شکست مقابل انگلیس عنوان کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا دوشنبه شب در لیگ ملت‌های اروپا سه بر دو مغلوب انگلیس شد. لاروخا در حالی این شکست را پذیرفت که در نیمه نخست با سه گل از حریفش عقب افتاده بود و در لحظات پایانی بازی توانست نتیجه‌ را دو بر سه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییس انریکه پس از بازی گفت‌: در نیمه نخست تیم‌ حریف بارها از ما پیشی گرفت. گل نخست ما را کشت. اشتباه‌های فردی زیادی داشتیم. آن‌ها بهتر بازی کردند. این موضوع  نشان دهنده این است که گروه سختی داریم. برای صعود از گروه همه چیز به خودمان بستگی دارد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا در ادامه‌ اظهار کرد: بهترین شب ما نبود. متاسفانه نتوانستیم در حضور هواداران‌مان پیروز شویم. تصور نمی‌کردیم این چنین به دردسر بیافتیم. حریف ما را تحت فشار قرار داد و ضد حملات زیادی داشت. گل آن‌ها مانند یک سم برای ما بود.

سرمربی اسپانیایی افزود: نکته مثبت در نیمه دوم اتفاق افتاد. ما بهتر شدیم و فرصت‌های برای جبران نتیجه‌ داشتیم. با این حال خوش شانس نبودیم. خوشحال هستم که برای جبران یک بازی پیش رو داریم. من یک سرمربی متخصص هستم. شخصیت دارم و آماده هر جشنی هستم.

انریکه در مورد انگلیس گفت‌: آن‌ها خیلی مقابل ما دفاع کردند و در ضد حملات فوق‌العاده‌ بودند، چون بازیکنانی در سطح  جهانی در اختیار دارند.  حریف در سه ضد حمله توانست سه بار دروازه‌مان را باز کند.

در صحنه‌ای از نیمه دوم دروازه‌بان انگلیس به روی بازیکن اسپانیا خطا کرد، با این حال داور اعتقادی به پنالتی‌ نداشت. سرمربی لاروخا در این باره اظهار کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبتی کنم. آن‌ها کار سختی دارند و باید تصمیمات‌شان را پذیرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال انگلیس لوییس انریکه لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه پس از بازی امشب مقابل بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد. این مربی اسپانیایی بازی تیمش را در استادیوم المپیک مونتجوئیک بررسی کرد.

نتیجه بازی؟
ما عالی شروع کردیم. در دقیقه ۱۲ لامین یامال یک حرکت دیدنی انجام داد و بارسا اولین گل را به ثمر رساند. سپس آرائوخو اخراج شد. ما یک بازی کامل از دفاع تا حمله انجام دادیم. بازیکنان ما و من به این پیروزی افتخار می‌کنیم.

اخراج آرائوخو؟
من معمولا قضاوت نمی‌کنم. من صحنه را ندیده‌ام. سعی می‌کنم هیچ اعتراضی نداشته باشم و درباره دیگر تصمیمات هم صحبت نکنم. امروز تیم ما از نظر بلوغ یک گام به جلو برداشته است. ما مقابل دورتموند بازی خواهیم‌ کرد که قبلاً در مرحله گروهی با آنها روبرو شده‌ایم.

رویارویی با دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی؟
مطمئناً بازی نیمه‌نهایی ما با دورتموند دیوانه‌کننده خواهد بود. دورتموند بسیار خوب بازی می‌کند. آنها با توپ و بدون توپ کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

امباپه می‌ماند؟
بیایید امیدوار باشیم آقای کیلیان امباپه خودش در این مورد صحبت کند. پس از آن، ما نظرمان را می‌گوییم. من یک شاهد خاموش و ساکت هستم.

دیگر خبرها

  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!
  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد