Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:20:27 GMT

استقرارکمیته اجرایی 30 نفره فیفا در دوحه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۵۹۴

کمیته اجرایی فیفا در نشستی که در زوریخ برگزار کرد ضمن وداع با پرونده جام 2018 روسیه استارت خود برای برگزاری جام 2022 قطر را زد.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسمی پیج جام جهانی در فیفا نشست اجرایی این رقابت ها طی 3 روز در زوریخ برگزار شد. در این نشست مسئولان برگزار کننده جام های جهانی در فیفا ضمن بررسی نتایج به دست آمده در رقابت های 2018 روسیه از کمیته 26 نفره حاضر در روسیه تجلیل و قدردانی کردند تا بعد از وداع با پرونده این دوره این بار پرونده ای جدید برای جام های جهانی باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد الدوحه قطر با انتشار گزارشی از این نشست مدعی شد فیفا بعد از تجلیل از کمیته 26 نفره برگزار کننده جام 2018 در روسیه کمیته ای با حضور 30 نفر معرفی و آنها را در دوحه مستقر کرد تا از این پس مراحل اجرایی برگزاری جام 2022 با نظارت مستقیم این کمیته در پایتخت قطر مدیریت شود.


این گزارش در پیج رسمی جام های جهانی در سایت فیفا هم بازتاب داشت تا به این ترتیب همه امور برای برگزاری هر چه بهتر اولین جام جهانی در خاورمیانه طبق برنامه پیش برود. رقابت های جام 2022 پاییز سال 1401 در قطر آغاز خواهد شد تا اولین دوره این رقابت ها باشد که در این بازه زمانی در دستور کار قرار می گیرد.

 

فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تاس، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.
 

شب گذشته مشخص شد که تیمور ایوانف، معاون وزیر دفاع روسیه، که مظنون به دریافت رشوه است بازداشت شده و تحت بازجویی سازمان‌های مجری قانون قرار دارد.

به گفته یک مقام نزدیک به نهاد‌های اجرای قانون روسیه، عملیات بازداشت این مقام وزارت دفاع بیشتر از یک ماه است که توسط ماموران سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات آماده شده بود.

به گفته یک منبع دیگر، علاوه بر ایوانف، چند نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند که کمیته تحقیقات آن‌ها را در انتقال پول دخیل می‌داند. احتمالاً صحبت بر سر تخلفات در اجرای قرارداد‌های ساختمانی در وزارت دفاع است.

یک مقام کمیته تحقیقات یادآور شد که طبق قانون ۲۹۰ قوانین جزایی فدراسیون روسیه "دریافت رشوه" تا ۱۵ سال زندان مجازات دارد و مقام، رتبه و مبالغ شرایط کلیدی در بررسی ماهوی پرونده تاثیری نداشته و فرد متخلف از این اتهامات مصونیتی نخواهد داشت.

سازمان‌های مجری قانون روسیه، شامل سرویس امنیت فدرال، وزارت امور داخلی و کمیته تحقیقات - به طور فزاینده‌ای درگیر چنین پرونده‌هایی است و از توانایی و اختیارات جدی در این زمینه برخوردار هستند.

بازداشت تیمور ایوانف عصر روز سه شنبه مشخص شد. دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بازداشت معاون وزیر دفاع مطلع شده و در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.

ایوانف در ۱۵ آگوست سال ۱۹۷۵ در مسکو به دنیا آمد. او تا سال ۲۰۱۲ در شرکت‌های مجتمع سوخت و انرژی کشور کار می‌کرد و بعداً معاون رئیس دولت منطقه مسکو شد. او از مارس سال ۲۰۱۳ تا زمان انتصاب خود به عنوان معاون وزیر دفاع در سال ۲۰۱۶، سمت مدیر کل یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت مسکن برای پرسنل نیرو‌های مسلح روسیه را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند