Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید خدادوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در توسعه فناوری های مکانیزه کشاورزی جزو استانهای پیشرو هستیم، افزود: با پرداخت تسهیلات فوق؛ 345 دستگاه انواع تراکتور، 388 دستگاه انواع ادوات دنباله بند و 18 دستگاه کمباین توسط متقاضیان خریداری شده است.
او گفت: امروز یکی از راه های توسعه بخش کشاورزی استفاده از ماشین‌های کشاورزی با فناوریهای روز دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه توسعه و نوسازی ماشین های کشاورزی باعث شده کشاورزی ما به سمت کشاورزی مکانیزه و علمی حرکت کند، اظهار داشت: ضریب مکانیزاسیون استان تا پایان سال 96 به 1.7 رسیده است که نشان می دهد در تحقق برنامه ابلاغی به اهدافمان رسیده ایم و پیشتاز در روند توسعه مکانیزاسیون استان هستیم.
خدادوست در ادامه با اشاره به اینکه در سال 97 از منابع مختلف بانکی تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات از منابع خط 6 مکانیزاسیون و اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک ها می باشد که از این جمله می توان به بانک کشاورزی و بانک سینا اشاره کرد.
وی سود تسهیلات مکانیزاسیون از محل صندوق توسعه ملی را 12.5 درصد و سود تسهیلات خط 6 مکانیزاسیون را 15 درصد بیان کرد.
وی در ادامه با اشاره به نظارت بر امر برداشت غلات و کلزا توسط 70 اکیپ تصریح کرد: نظارت ها باعث شد ضایعات تولید تا حد زیادی کاهش یافته و تولیدات کشاورزان ضایع نشود.
وی گفت: اکنون نیز کارشناسان مکانیزاسیون، مشغول نظارت بر فعالیت بذرکار ها و تنظیم آنها برای کشت مطلوب غلات در کشت پائیزه هستند.
استان کرمانشاه 946 هزار و 871 هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم دارد که سالانه بیش از چهار میلیون و 600 هزار تن محصولات کشاورزی در این استان تولید می شود.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان بخش کشاورزی زمین صندوق توسعه ملی فناوری محصولات کشاورزی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲