Web Analytics Made Easy - Statcounter

به استناد نظرسنجی‌ها در آمریکا، نارضایتی از عملکرد رئیس جمهور این کشور افزایش یافته است. در این نظرسنجی 61درصد زنان آمریکایی از ترامپ ناراضی هستند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی سی‌ان‌ان، ۶۱ درصد زنان آمریکایی اعلام کردند از عملکرد رئیس‌جمهور کشورشان ناراضی هستند.
فقط سه هفته تا زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری‌خواهان برای باقی ماندن در مسند قدرت نهاد قانونگذاری آمریکا به شدت تلاش می‌کنند. این درحالی است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده کاهش اقبال مردم آمریکا به دونالد ترامپ جمهوری‌خواه است.

در نظرسنجی اخیر سی‌ان‌ان، 57 درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند از عملکرد رئیس جمهور کشورشان ناراضی هستند. در همین حال، 43 درصد اعلام کردند از عملکرد ترامپ راضی هستند.

میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ

میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ در میان زنان آمریکایی شدیدتر است بطوری که در این نظرسنجی 61 درصد زنان آمریکایی اعلام کردند از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و فقط 36 درصد عملکرد ترامپ را مثبت ارزیابی کردند.

دموکرات‌ها بسیار امیدوار هستند که بتوانند با تکیه بر آرای زنان آمریکایی، شمار بیشتری از کرسی‌های کنگره را در انتخابات پیش روی به دست آورند.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» گفت: تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه فرو ریخت و از بین رفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفتگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبد‌های آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!