Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت از منازل آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تحقیقات گسترده ای انجام و تیم زبده ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با همکاری تعدادی از کلانتری های شهر اصفهان مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفته و به گشت زنی های هدفمند و ویژه در سطح شهر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با یک کار علمی دقیق و پیچیده فردی که در این سرقت ها دست داشت دستگیر و ضمن معرفی دو نفر دیگر از همدستان خود که یکی از آنان زن بود به 28 فقره سرقت منزل اعتراف کرد که همدستان متهم نیز در عملیات دیگر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در طول روز و قبل از ظهر اقدام به سرقت می کردند گفت: زنی که در این پرونده دستگیر شده ابتدا زنگ در منازل را به صدا در آورده و وقتی از خالی بودن آن مطمئن می شد دو مرد دیگر از دیوار منزل وارد تراس شده وسپس اموال داخل آن شامل طلاجات ، وجه نقد ،ال سی دی ، لب تاپ و البسه زنانه و مردانه را به سرقت می بردند.

سرهنگ سلیمیان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را 15 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: به شهروندان توصیه می کنیم هنگام ترک منازل خود حتماً نسبت به بسته بودن تمامی درها و راه های نفوذ دیگر از جمله درهای بالکن خود اطمینان حاصل کرده و در صورت امکان منازل را به دزدگیر، دوربین های مداربسته، درهای ضد سرقت و ... مجهز کرده و برروی پنجره ها نیز نرده نصب کنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارقان منزل در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا