Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد گفت: آموزشهای مهارتی برای سربازان وظیفه یک ضرورت است، به همین سبب و به منظور افزایش مهارتهای شغلی سربازان این مرکز در نیمه دوم سال برا آنان دوره های آموزش مهارتی برگزار می کند.

محمد سلیم عباسی، با اشاره به نقش آموزشهای مهارتی در فرصت سازی شغلی تأکید کرد و افزود: با برگزاری این دوره‌ ها و شرکت سربازان در کلا‌سهای آموزش مهارتی سربازان وظیفه پس از خاتمه خدمت آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه این دوره ها در زمینه آموزش رایانه ، نقشه برداری، GPS، اتومکانیک، لوله کشی و تأسیسات برگزار می شود، اضافه کرد: کسب تجربه و مهارت  شغلی به همراه اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای با کد بین المللی به سربازان قبول شده در آزمون پایان دوره، از مزایای برگزاری این دوره ‌هاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد دوره آموزشی فنی و حرفه ای سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای