Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فرشید خدادوست با بیان اینکه استان کرمانشاه در توسعه فناوری‌های مکانیزه کشاورزی جزء استان‌های پیشرو است، اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات فوق، ۳۴۵ دستگاه انواع تراکتور، ۳۸۸ دستگاه انواع ادوات دنباله بند و ۱۸ دستگاه کمباین توسط متقاضیان خریداری شده است.
وی افزود: در سال ۹۷ از منابع مختلف بانکی تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده که این تسهیلات از منابع خط ۶ مکانیزاسیون و اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: سود تسهیلات مکانیزاسیون از محل صندوق توسعه ملی ۱۲ و نیم درصد و سود تسهیلات خط ۶ مکانیزاسیون ۱۵ درصد است.
خدادوست همچنین به نظارت بر امر برداشت غلات و کلزا توسط ۷۰ اکیپ اشاره کرد و گفت: این نظارت‌ها باعث شده ضایعات تولید تا حد زیادی کاهش یافته و تولیدات کشاورزان ضایع نگردد.
وی یادآور شد: در حال حاضر نیز کارشناسان مکانیزاسیون، مشغول نظارت بر فعالیت بذرکار‌ها و تنظیم آن‌ها جهت کشت مطلوب غلات در کشت پائیزه هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه جهاد کشاورزی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزان کرمانشاهی 39 میلیارد اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار سلماس در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیگیری و تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان گفت: ۹۸طرح عمرانی با اعتبار ۲۱۳میلیارد تومان در حال اجراست که علاوه بر این تعداد ۷طرح ملی نیز اجرا میشود 

کاظمی میانگین پیشرفت این طرح‌ها را حدود ۴٠درصد عنوان کرد. 

او همچنین به پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک‌های عامل اشاره کرد و گفت: پارسال حدود ۲۷٠میلیارد تومان تسهیلات خرد به متقاضیان پرداخت شد. 

رضازاده نماینده سلماس در مجلس نیز در این جلسه از بازگشایی مرز کوزه رش خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم از سوی استانداری صورت گرفته و منتظر کلنگ زنی این مرز رسمی با دولت دوست و همسایه ترکیه هستیم 

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه و ماموستا عثمان زاده امام جماعت اهل سنت سلماس هم بر حفظ وحدت، رعایت تقوی الهی، حمایت از تولید کنندگان در سال جدید تاکید کردند 

حمایت از بخش سرمایه گذاری، ارایه ۲٠٠هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی، نظارت بر بازار، مبارزه با فساد اقتصادی، پیگیری مطالبات مردمی از دیگر محور‌های جلسه شورای اداری سلماس بود

در پایان این جلسه از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد