Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@13:22:57 GMT

محرومیت لرستان به مدیریت جهادی حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۶۹۴

به گزارش ایکنا از لرستان، علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان لرستان در بحث توسعه و تجهیز زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، اضافه کرد: استاندار و مدیران کل استان از هم افزایی نمایندگان استفاده می‌کنند
وی رفع محرومیت استان نسبت به سایر استان‌های کشور از زمان قبل از انقلاب تاکنون را نیازمند وحدت و هم افزایی بین نمایندگان و استاندار دانست و با ذکر این مطلب که این تعامل امروز در حد حداکثر وجود دارد، اضافه کرد: تعاملی خوبی برقرار شده و همه دست در دست هم برای پیشرفت استان تلاش می‌کنند به طوری‌که همراه مسئولان استان با وزرا رایزنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:
رستمیان با ذکر این مطلب که وضعیت تخصیص آب در لرستان ظلم و تبعیض در حق این استان است به برگزاری جلسه نمایندگان مجلس و استاندار لرستان با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: از وزیر نیرو تقاضا می‌شود از این ظلم بی‌امان در بحث تبعیض آب نسبت به مردم لرستان خاتمه دهند چراکه هشت تا 12 میلیارد متر مکعب آب از سرشاخه‌های لرستان خارج می‌شود.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به عملیاتی شدن سد تاج‌امیر و ده‌پهلوان اشاره کرد و گفت: در بحث آب‌های جاری و عمقی لرستان کمترین سهم را نسبت سایر استان‌ها دارد این در حالی است که 82 درصد ظرفیت اقتصادی لرستان دامداری است.
وی به ظرفیت چشمه آب گرم نورآباد اشاره کرد و گفت: درجه آب و خواص آب این چشمه درمانی آن از ظرفیت‌های کشور است که تاکنون به آن پرداخته نشده است این در حالی است که سد ده‌پهلوان نیز به جهت سهل انگاری مسئولان آب استان در سنوات گذشته تخصیص آب نداشت.
رستمیان پرواز و توسعه فرودگاه را از شاخص‌های پیشرفت استان و از مطالبات اصلی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: فرودگاه این استان آماده فعالیت است اما تاکنون پروازهای این استان افزایش نیافته است این در حالی است که عدم تسریع در ایجاد زیرساختهای توسعه‌ای لرستان از دلایل توسعه نیافتگی استان است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لرستان از قطب‌های تولید حبوبات کشور و نورآباد قطب لرستان در این زمینه است، تصریح کرد: صنایع تبدیلی در بحث کشاورزی در لرستان وجود ندارد کمااینکه مشکلات استان با تعامل میان مسئولان و مجمع نمایندگان استان حل شدنی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان اجتماعی رستمیان نماینده سلسله و دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

 آذر کیخا  ، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد