Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:13:29 GMT

نارسایی‌های دانشگاهی گرمسار رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۷۱۴

نارسایی‌های دانشگاهی گرمسار رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری صبح سه‌شنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور وزیر علوم به میزبانی دانشگاه دولتی گرمسار بابیان اینکه استان سمنان ظرفیت بالایی در حوزه علمی و آموزشی دارد که می‌تواند قطب علمی و آموزشی کشور باشد، ابراز داشت: گرمسار نقطه عطف تحقق اهداف علمی و آموزشی استان سمنان است که باید نارسایی‌های موجود در این دانشگاه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان ارشد باید برای رفع نارسایی‌های موجود در دانشگاه گرمسار اقدام کنند، افزود: این دانشگاه در آینده نزدیک می‌تواند صاحب رتبه‌های ممتاز کنکوری باشد و جذب هیئت‌علمی باکیفیت از دیگر اولویت‌های ما در این بخش است.

شش به یک نسبت جمعیت دانشجو در استان سمنان

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه جمعیت دانشجو در استان شش به یک است، ابراز داشت: ظرفیت مطلوبی در سطح استان به‌ویژه برای گرمسار برای توسعه فضای علمی و آموزشی وجود دارد.

عسگری در ادامه تصریح کرد: گرمسار به‌واسطه نزدیکی به پایتخت موقعیت خوبی برای تحقق این هدف دارد زیرا می‌تواند جمع کثیری از دانشجویان را در این شهرستان پذیرا باشد.

وی بابیان اینکه امروز جمعیت جوان ما نیازمند پاسخگویی ویژه‌ای در حوزه علمی و آموزشی است، افزود: باید ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات علمی و آموزشی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان رضایت دانشجویان را در این عرصه جلب کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در راستای ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی بیان کرد: توسعه علم و فناوری در استان از مهم‌ترین اهداف ما در این راستا است.

کد خبر 4431547

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان گرمسار وزارت علوم تحقیقات و فناوری اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین برنامه سفر دو روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی، یک کارخانه را افتتاح کرد.

این کارخانه در زمینه منسوجات و پارچه فعالیت دارد و با آورده شخصی و تسهیلات بانکی راه اندازی شده است. دومین برنامه سفر وزیر صمت در استان سمنان اما افتتاح کارخانه تولید باطری در شهرک صنعتی فجر گرمسار است.

قرار است بعد از افتتاح کارخانه باطری سازی گرمسار، وزیر صمت از دو طرح اقتصادی دیگر در شهرستان گرمسار بازدید کرده و سپس به سمت سمنان حرکت کند.

فردا با حضور رئیس جمهور رسماً سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان آغاز خواهد شد و در مهمترین برنامه‌ها شاهد افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی و همچنین برگزاری جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی خواهیم بود.

وزیر صنعت معدن و تجارت لحظاتی دیگر از از شرکت پترو پالایش در گرمسار بازدید خواهد کرد. این آخرین برنامه علی آبادی در شهرستان گرمسار است.

کد خبر 6080684

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است