Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم تقدیر از برگزیدگان و هیات داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مراسم تقدیر از برگزیدگان و هیات داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان- اصفهان امروز در محل این معاونت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از جرم جشنواره بین المللی فیلم کودک معاونت اجتماعی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی موسی‌خانی، رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران در اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که عصر امروز (جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نفس جایزه بسیار ارزشمند است و از سال بعد قرار است یک جایزه به مسابقات ربوکاپ برای سه نفر که رتبه کسب می‌کنند، اضافه شود.

وی با بیان اینکه جایزه دکتر موسی‌خانی به بورسیه تحصیلی اطلاق می‌شود، ادامه داد: بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه کامپیوتر اهدا به سه نفر اهدا می‌شود.

رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران اظهار کرد: دانشجویان پرافتخار، کمیته‌های فنی پژوهشگزان جوان و دانشجویان این دانشگاه و دیگر افراد شرکت‌کننده در این مسابقه زحمت بسیار زیادی کشیدند.

موسی‌خانی ابراز کرد: وقتی شما جوانان و نوجوانان را با اندیشه‌های بزرگ، ایده‌های کارآفرینانه و نوآورانه می‌بینم، احساس کوچکی و از حضور شما احساس بزرگی می‌کنم. شما بزرگان که ایران آباد را رقم می‌زنید.

وی افزود: هر کسی که در این مسابقه شرکت کرده، برنده است و با توجه به اینکه در  حوزه هوش مصنوعی که ترند جهان است، شرکت‌کردید، به یکایک عزیزان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی