Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهره کشتیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: بیست کرج، سمام رودسر، شاهد فسا، صنعت مس شهر بابک، مهر اصل تبریز و پیام نور سیرجان تیم های حاضر در این گروه و حریفان مرحله مقدماتی تیم فوتسال بانوان شورا و شهرداری قزوین در فصل جدید این رقابت ها به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.
کشتیرانی با اشاره به حضور نماینده قزوین در این رقابت ها، افزود: تیم بانوان استان سالها در لیگ برتر جزو تیم های خوب و مدعی بود اما بدلیل مشکلات مالی موفق به ادامه حضور در مسابقات نشد اما امیدواریم پس از چند سال وقفه حضور این تیم و صعود آن به لیگ برتر بتواند بار دیگر نام قزوین را در فوتسال بانوان زبانزد کند.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان باشگاه های کشور شهرداری صنعت فوتسال مشکلات مالی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند