Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است که ادامه تماس‌های دوجانبه و داشتن روابط دوستانه با رئیس جمهوری روسیه، برای امنیت اسرائیل و مقابله با "چالش‌های دشوار در منطقه" بسیار ضروری است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در آغاز نشست‌های زمستانی کنست (پارلمان) اعلام کرد که از ادامه تماس‌های مرتب با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه حمایت می‌کند و داشتن روابط دوستانه با وی را بسیار مهم می داند، چرا که این روابط را راهی برای مقابله با "چالش‌های دشوار" در منطقه ارزیابی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پس از حادثه رخ داده برای هواپیمای روسی در آسمان سوریه، تماس‌های وی با ولادیمیر پوتین متوقف نشده، افزود: «من از داشتن روابط مستقیم با رئیس جمهوری پوتین استقبال کرده و روابط دوستانه و همراه با احترام متقابل با وی را بسیار مهم ارزیابی می‌کنم. این روابط به ما اجازه می‌دهد تا با چالش‌های دشوار در منطقه ما که برای امنیت دولت اسرائیل بسیار مهم هستند مقابله کنیم.»

نتانیاهو پس از آخرین تماس تلفنی خود با ولادیمیر پوتین اعلام کرد که به زودی با رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد داشت. کاخ کرملین امکان این دیدار را بعید ندانست، ولی یادآور شده است که هنوز درباره زمان انجام چنین دیداری توافقی بین دو طرف انجام نشده است.

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,89,90,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

رهبر مخالفان نتانیاهو گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، لاپید افزود: بن‌گویر در یک توییت نابخشودنیِ یک کلمه‌ای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند.

وی ادامه داد: هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر می‌بود، امروز صبح او را از کابینه بیرون می‌کرد. حتی وزرایی که در کنارش نشسته و مثل گوسفند سکوت می‌کنند هم در برابر اقدامات او مسئولند. آن‌ها بخشی از شکست نابخشودنیِ امنیت و ارزش اسرائیل هستند.

دیگر خبرها

  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود، گزینه دیگری جز آن نداشتیم
  • امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت : حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود