Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:06:04 GMT

تیم ملوان بندرگز در مقابل میزبان مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۸۹۸

تیم ملوان بندرگز در مقابل میزبان مغلوب شد

گرگان - ایرنا – تیم ملوان بندرگز نماینده گلستان در دومین بازی مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور مقابل مقاومت گلساپوش یزد میزبان این رقابت ها مغلوب شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه عصر دوشنبه در مجموعه سلمان محمود آباد یزد برگزار شد و امیدهای ملوان با نتیجه 8 بر 6 بازی را واگذار کردند.
تیم ملوان که در بازی اول نیز مقابل پارس جنوبی بوشهر مغلوب شده است، در سومین دیدار به مصاف نماینده اردکان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به نتایج کسب شده در مرحله نهایی لیگ امیدهای کشور دیدار بین دو تیم ملوان بندرگز و ایفا اردکان در حکم بازی رده بندی بوده و پیروز میدان مقام سوم این لیگ را کسب می کند.
مرحله نهایی مسابقات رده امید فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد(میزبان رقابت ها)، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز گلستان و ایفا سرام اردکان در حال برگزاری است.
در پایان این مسابقات که در یک گروه و به صورت دوره ای درحال برگزاری است، قهرمان فوتبال ساحلی امید کشور مشخص می شود.
بازی های دور مقدماتی این رقابت ها مردادماه در شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان برگزار شد.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي ليگ اميد ملوان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!