Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:14:09 GMT

افتتاح ۲ پروژه امداد جاده ای در آمل

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۹۰۲

افتتاح ۲ پروژه امداد جاده ای در آمل

به گزارش خبرنگار مهر، دو پروژ پایگاه امداد جاده ای بین شهری گزنگ و پلور لاریجان صبح سه‌شنبه با حضور رئیس سازمان هلال احمر کشور افتتاح و به بهرداری رسید.

جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح این دو پایگاه در آمل چهار پایگاه جاده در محور هراز داریم، افزود: یک پایگاه کلرد که به تازگی مجوز صادر شد به استاندار جهانی می‌رسیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اینکه پایگاه پلور به مساحت ۸۵۰ متر مربع در سه طبقه افتتاح شد؛ افزود: این پایگاه هزار نفر را می‌تواند اسکان دهد و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نیکزاد با بیان اینکه پایگاه گزنگ در مساحت ۱۵۰ متر در دو طبقه با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید، گفت: در این پایگاه ها امکانات دارویی و درمانی تجهیز شد.

کد خبر 4431588

منبع: مهر

کلیدواژه: آمل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فجر خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور شهرکرد به بروجن روبه‌روی کارخانه سیمان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فجر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه

مثنوی با اشاره به برجا ماندن سه مصدوم در این حادثه جاده‌ای، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه اقدامات پیش بیمارستانی را برای مصدومان انجام دادند و آنها را به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی