Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون گفت: بعد از انتخابی تیم ملی که هفته آینده برگزار می‌شود، تصمیم نهایی خود را برای ماندن در تیم ملی خواهم گرفت.

اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا به دلیل این که عملکرد موفقی نداشتم و نتایجم راضی‌کننده نبود، تصمیم گرفتم تا مدتی استراحت کنم و به کارهای شخصی و خانواده‌ام برسم تا سپس تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا خداحافظی از تیم ملی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مدت به خاطر حضور در رقابت‌های لیگ برتر از تمرینات دور نبودم و مانع افت رکوردم شدم.

وی گفت: این که الان بگویم قصد خداحافظی از تیم ملی را دارم یا نه بستگی به عملکردم در انتخابی تیم ملی دارد که هفته آینده برگزار می‌شود. باید منتظر بمانم تا ببینم عملکردم در انتخابی چگونه خواهد بود، به هر صورت هر ورزشکاری که وارد تیم ملی می‌شود باید وقت و انرژی خود را صرف تیم ملی کند تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کند. من اگر احساس کنم حضورم برای تیم ملی مفید است و سبب بهبود عملکرد تیم کامپوند می‌شود، بدون شک برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد و سعی می‌کنم طوری برنامه‌ریزی داشته باشم که هم به زندگی شخصی خود برسم و هم برای تیم ملی مفید واقع شوم. البته همه چیز بستگی به عملکردم در انتخابی تیم ملی دارد. بعد از انتخاب شدن و بررسی شرایط زندگی‌ام، تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.

عبادی در پایان اضافه کرد: هر چند مشغله کاری‌ام زیاد است، اما در عین حال سعی می‌کنم طوری برنامه‌ریزی کنم که حضورم برای تیم ملی مفید باشد. من در گذشته علیرغم انتظاری که از خود داشتم، نتایج خوبی در مسابقات آسیایی و جام جهانی کسب نکردم، اگر احساس کنم همین روند ادامه دارد دیگر برای تیم ملی تیر نخواهم زد، در غیر این صورت بعد از حضور در تیم ملی با جدیت بیشتری تمریناتم را پیگیری خواهم کرد تا در آینده به نتایج خوبی در کاپ آسیا و سپس قهرمانی جهان که سال آینده در هلند برگزار می‌شود، دست پیدا کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان

احمد اسماعیل زاده٬ مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: مردم باید اهمیت زیادی به تغذیه خود بدهند تا بروز چاقی، دیابت و پر فشاری خون در بین آن ها کاهش پیدا کند. 

 وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه تغذیه سالم سیاست‌های مختلفی از جمله نان کامل را دنبال می‌کند تا نان حاوی فیبر در اختیار مردم قرار بگیرد. مصرف نان فاقد فیبر می‌تواند سبب بروز سرطان در مردم شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: آموزش‌های تغذیه در مراکز بهداشتی ارائه شده و کارشناسان تغذیه در خانه‌های بهداشت روستایی مستقر خواهند شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت پیگیری توزیع شیر در مدارس و کاهش قند در نوشیدنی‌های شیرین است.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت تاکید کرد: اکنون مرگ و میر‌های زیادی مربوط به بیماری‌های مزمن و غیر واگیر هستند و عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است. 

اسماعیل زاده اضافه کرد: مطالعات نشان می‌دهند که تغذیه سالم نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر دارد.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت ادامه داد: مصرف زیاد مغزها و آجیل در مقادیر بیشتر از نیاز بدن، به دلیل این که دارای چربی بالایی هستند، می‌تواند انرژی زیادی را وارد بدن فرد کند و در نهایت منجر به افزایش وزن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس