Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:57:11 GMT

۷۰۰ برنامه ورزشی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۷۱۳۸

۷۰۰ برنامه ورزشی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

 حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۷۰۰ برنامه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود، اظهار داشت: این برنامه های ورزشی توسط هیئت های ورزشی در سطح ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

وی بیان کرد: افتتاح ۱۰۰ خانه ورزش روستایی از مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این خانه های ورزشی روستایی در ۱۰۰ روستای چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان افتتاح می شوند.

وی تصریح کرد: بیشترین برنامه های ورزشی در شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری مراسم پیاده روی عمومی از دیگر برنامه های مهم هفته تربیت بدنی در این استان است.

کد خبر 4431603

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید کریمی ورزش همگانی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد در این استان اظهار کرد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره هفت ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدرهای جدید برق‌رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره پنج در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق‌رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدرهای اختصاصی فاز یک و دو معادن سنگ بی ‌دکل و باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره چهار فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: برق‌رسانی به نواحی صنعتی، ارتقای ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال‌زایی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

کد خبر 747143

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش