Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جمعی از مسئولان این سازمان به همراه جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش با با آرمانهای امام راحل بیعت کردند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

 به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با 24 مهرماه، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با همراهی فرماندهان عالی رتبه آجا با حضور در بهشت زهرا(س) و مرقد امام‌خمینی(ره) ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا، مسئولین و روحانیون این سازمان حضور داشتند.

همچنین پیش از این مراسم حجت الاسلام محمد حسنی، امیر دریادار سیاری و هیئت همراه با حضور بر سر مزار شهیدان، صیاد شیرازی، همدانی، ابوالفتح، صادقی، واعظی، محدث، قوطاسلو و شهدای گمنام  با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و اصحاب رسانه  ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران ، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی تهران و مصلی های آستان ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند ، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 841035 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی رفراندوم-12 فروردین

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شب قدر در حرم امام راحل اعلام شد
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • برگزاری جشن سالروز ولادت کریم اهل بیت در داراب
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز
  • ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است