Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی شفیعی،  از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاری موفق نخستین دوره آموزشی و استقبال اهالی رسانه؛ هفته جاری دومین کارگاه یک روزه با محوریت رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در توسعه صنعت گردشگری، نقش تبلیغات رسانه‌ها در صنعت گردشگری و تحلیل نقش آموزشی وسایل ارتباط جمعی در توسعه صنعت گردشگری از جمله محورهای دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خواهد بود.

شفیعی ادامه داد: بررسی نقش رسانه های بومی و مجلی در توسعه فرهنگی گردشگری، تاثیر انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در توسعه گردشگری و همچنین نقش گردشگری، در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست از دیگر محورهای موضوعی دومین نشست خواهد بود.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در برگزاری این نشست همکاری خواهند داشت.

وی با بیان این‌که حضور در دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» برای عموم فعالان رسانه‌ای و علاقه‌مندان آزاد است، گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی؛ گواهینامه‌ رسمی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

گفتنی است، دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» از ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 ماه جاری در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تاثیر رسانه ها صنعت گردشگری مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نیر الهامی، با بیان اینکه دومین جایزه جوانی جمعیت آذربایجان‌غربی همزمان با هفته ملی جمعیت برگزار می‌شود، گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش رسانه‌ای رویداد جایزه جوانی جمعیت نیز گفت: انتشار اخبار، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تولید برنامه تلویزیونی، تولید برنامه رادیویی، تولید برنامه شبکه خانگی، تولید اثر سینمایی، انتشار یادداشت و تحلیل در رسانه از جمله بخش‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش موثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه‌ریزی برای ظرفیت های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

دیگر خبرها

  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز